شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۲۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
معاون تفريحات سازمان ورزش شهرداري تهران از آغاز جشنواره منطقه‌اي تفريحات ورزشي از اول تير خبرداد و افزود: اين جشنواره به صورت متمرکز نيز 6شهريور به مدت 15 روز در بوستان قائم برگزار مي‌شود.

ولي آذرنوش در گفت و گو با خبرنگار «شهر» در اين رابطه افزود: جشنواره تفريحات ورزشي امسال در مرحله اول به صورت منطقه‌اي به مدت يک ماه با رويکرد تفرحي –ورزشي، فرهنگي و آموزشي در تمام مناطق 22گانه تهران برگزار مي‌شود.

 

معاون تفريحات سازمان ورزش شهرداري تهران تصريح کرد: اين برنامه از ابتداي تابستان و اول تير آغاز و هر هفته در 6 تا 7 بوستان بزرگ شهر برگزار خواهد شد.

 

وي افزود: در اين جشنواره شهروندان مي توانند در 30رشته ورزشي – تفريحي به صورت رايگان به فعاليت بپردازند و اوقات مفرح و خوشي را به همراه خانواده خود در جشنواره داشته باشند.

 

به گفته آذرنوش، ارائه مشاوره هاي سلامت و ويزيت رايگان شهروندان، آموزش هاي ترافيکي و راهنمايي و رانندگي به کودکان ، مشاوره هاي مذهبي و پاسخگويي به شبهات و برگزاري جشن در ايام شعبانيه، از ديگر برنامه هاي اين جشنواره در سطح مناطق است.

 

وي اظهارکرد: در اين جشنواره براي همه گروه هاي سني برنامه هاي متنوعي پيش بيني شده است.همچنين در اين برنامه مسابفات بومي و محلي برگزار مي شود.

 

آذرنوش گفت: اين جشنواره در هفته اول و از يک تا 7 تير در مناطق يک، 13، 6، 21 و 18 برگزار مي‌شود.در هفته دوم نيز از 8 تا 14 تير مناطق 3، 8، 11، 14، 15، 20 و 22 ميزبان جشنواره تفريحات خواهند بود.

 

وي افزود: جشنواره تفريحات در هفته سوم نيز از 14 تا 21 تير در مناطق 19، 12، 17، 9 و 5 برگزار مي‌شود.اين جشنواره در هفته پاياني نيز از 22 تا 28 تير در مناطق 7، 2، 10و 16 برگزار خواهد شد.

 

معاون تفريحات سازمان ورزش شهرداري تهران تصريح کرد: پنجمين دوره جشنواره تفريحات ورزشي نيز به صورت متمرکز 6شهريور به مدت 15 روز در بوستان قائم برگزار مي‌شود.

نظر شما