دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۲۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
نشست هفتگي كانون نجوم فرهنگسراي شفق با عنوان «تاريخ نجوم ايران و آشنايي با دانشمندان نجوم ايران» با هدف آشنايي بيشتر شهروندان با علم نجوم در فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شفق، اين نشست به همت كانون نجوم فرهنگسراي شفق پنج شنبه 18 خردادماه، ساعت 17 تا 19 در سراي كتاب فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود.



بررسي شروع علم نجوم در ايران، بررسي تاريخچه نجوم، آشنايي با تعدادي از دانشمندان نجوم ايران از ابتدا تا كنون و بررسي تعدادي از آثار و مقالات دانشمندان نجوم ايران موضوعاتي هستند كه كارشناس برنامه در اين نشست به بررسي آنها مي‌پردازد.



كانون نجوم فرهنگسراي شفق فعاليت خود را از سال 1386 در فرهنگسراي شفق آغاز كرد. اين كانون جلسات هفتگي خود را روزهاي سه‌شنبه ساعت 17 در سراي كتاب اين فرهنگسرا برگزار مي‌كند. برگزاري نشست‌هاي تخصصي نجوم، برگزاري تورهاي رصد نجومي و بازديد از مراكز نجومي كشور از برنامه‌هاي اين كانون است.



علاقه‌مندان مي‌توانند براي شركت در اين نشست و عضويت در كانون نجوم فرهنگسراي شفق به اين فرهنگسرا واقع در خيابان سيدجمال الدين اسدآبادي، خيابان21 بوستان شفق، مراجعه کنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 9-88554016 تماس بگيرند.


نظر شما