يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۵۲۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
شهرداري از پخش فوتبال جام ملتهاي اروپا انصراف داد
موسسه تصوير شهر بعد از ابلاغ دستورالعمل نيروي انتظامي مبني بر اينکه که تنها آقايان حق ديدن بازي‌هاي يورو 2012 را در سالن‌هاي سينما دارند به طور کلي از پخش اين بازي‌ها در پرديس‌هاي تحت پوشش خود انصراف داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، تصميم اين موسسه براي پخش مستقيم فوتبال مبتني بر تحليل مشخص فرهنگي توسط کارشناسان بود، اين اقدام در درجه اول سالن هاي سينما را در معرض کانون توجه خانواده ها قرار مي داد و از اين طريق صنعت فيلمسازي ايران از اقبال بيشتري برخوردار مي شد .



همچنين اين اقدام در گام بعدي، فرهنگ مشارکت جمعي را افزايش مي دهد و مي توان نشان داد که با حضور خانواده ها و با حاکميت شرم حضور زنان، تخليه هيجانها شکل سالم و اخلاقي تر مي يابد و اين تجربه مي توانست در آينده بر فرهنگ مخاطبان ورزش نيز تاثير مستقيم بگذارد که متاسفانه اين نکات دقيق در عمل ناديده گرفته شد.



با توجه به اين نکات تصميم گرفته شد براي حفظ اموال پرديس ها که متعلق به شهروندان تهران است و رعايت امنيت اخلاقي از پخش اين بازي ها صرفنظر شود تا اگر دستاورد اخلاقي لازم کسب نمي شود به فضايي فرصت داده نشود تا تضمين سلامت اخلاقي را به مخاطره بياندازد.



در پايان روابط عمومي موسسه تصوير شهر اعلام مي دارد: با توجه به نکاتي که ذکر شد از تمامي خانواده هاي تهراني که مايل به حضور در پرديس ها جهت تماشاي برنامه مسابقات فوتبال جام ملت هاي اروپا بودند پوزش مي خواهيم.

نظر شما