يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۲۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
همزمان با فرارسيدن فصل تابستان و به منظور ايجاد روحيه شادابي و نشاط بين شهروندان جشن بادبادک ها با حضور يکهزار و 500 نفر از شهروندان تهراني به همت شهرداري منطقه 3 در بوستا ن آ ب و آتش برگزار مي شود .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3، احمد يزدانيان رئيس تربيت بدني اين منطقه با اعلام اين خبر گفت : در اين جشن يکهزار و 500 عدد بادبادک پيش بيش بيني شده است و با هماهنگي هاي صورت گرفته شهروندان از تمامي محلات اين منطقه به اين بوستان اعزام مي شوند.

يزدانيان در ادامه با اشاره به اينکه در اين برنامه به تمامي اعضاي خانواده بادبادک اهدا مي شود خاطر نشان کرد : علاوه بر بادبادک بازي ، به صورت همزمان برنامه هاي مختلف ورزشي از جمله مسابقات طناب کشي ، طناب زني و مچ اندازي نيز در اين روز ترتيب داده شده است .

وي در ادامه خاطر نشان کرد: اين برنامه روز جمعه بيست و نهم خردادماه از ساعت 16 الي 19 در بوستان آب و آتش واقع در بزرگراه شهيد حقاني برگزار مي شود و عموم شهروندان علاقمند مي توانند از برنامه هاي اين جشن بهره مند شوند .

 رئيس تربيت بدني شهرداري منطقه 3 در ادامه از برپايي جشنواره ورزشي در اين بوستان خبر داد و افزود: اين جشنواره در 17 رشته ورزشي از هشتم تيرماه سال جاري به مدت يک هفته در اين بوستان برپا مي شود . وي مسابقات اسکيت ، هواپيماهاي کنترلي ، تنيس روي ميز ، اسکواش پارکي ، فوتبال دستي ،دوچرخه سواري ،بازي هاي مجازي ، بازي هاي بومي و محلي را از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي اين جشنواره عنوان کرد.

نظر شما