يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۲۶۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: به کسانيکه سبب آزار روحي و رواني مردم در مناطق تفريحي و گردشگري مي شوند، برخورد خواهيم کرد و اجازه تخطي به آنان را نمي دهيم.

مهر: سردار اسماعيل احمدي مقدم افزود: همکاري بسيار خوبي با اينترپل داريم و از روند همکاري راضي هستيم و اميدواريم در خصوص بازگرداندن خاوري همکاري داشته باشند و در اين راستا پيش داوري نمي کنيم.

 

وي اظهار داشت: انتظار داريم پليس کانادا با اينترپل همکاري کنند و اگر کشوري با اينترپل همکاري نکند الزامي در کار نيست و بيشتر در قالب ديپلماسي اين همکاريها انجام مي شود.

 

وي در پاسخ به تعطيلي دو پرديس سينمايي در تهران گفت: من از اين موضوع اطلاع کافي ندارم ولي اماکن عمومي در چارچوب موافقت نامه کلي کارشان را انجام مي دهند.

 

وي با بيان اينکه سالن سينما براي اکران فيلم است، نه برنامه هاي تلويزيوني عنوان کرد: براي اين کار بايد مجوزهاي لازم از سوي ارشاد صادر شود و هر کس غفلت کند با متخلف برخورد مي شود و افراطي در اين زمينه نداريم.

 

فرمانده ناجا درباره برخي بدحجابي ها در کنسرتها گفت: برخي جشنواره ها و کنسرت ها از سوي طيف خاصي برگزار مي شود و احساسشان اين است که در اين مکانها نرم خاصي است و اعلام مي کنيم که قانون براي همه يکسان است و ناجا با جديت در جهت اجراي قانون عمل مي کند.

 

سردار احمدي مقدم، درباره طرح امنيت اخلاقي گفت: اين طرح هر ساله توسط پليس اجرا مي شود و با هر نوع ناهنجاري برخورد مي کنيم.

 

وي تاکيد کرد: به کسانيکه سبب آزار روحي و رواني مردم در مناطق تفريحي و گردشگري مي شوند، برخورد خواهيم کرد و اجازه تخطي به آنان را نمي دهيم.

 

ترميم مرزها نيازمند زمان است

 

فرمانده نيروي انتظامي با تاکيد بر تقويت امنيت در مرزهاي کشور گفت: براي ترميم و بازسازي مرزهاي کشور به زمان نياز داريم.

 

سردار احمدي مقدم بيان داشت: بودجه خوبي براي امنيت مرزهاي کشور تخصيص يافته است و سعي شده تاکنون مرزهاي شرقي کشور مسدود شوند.

 

وي گفت: با اين حال حدود 200 کيلومتر از مرزهاي شرقي کشور فاقد راه و جاده دسترسي است که تلاش مي کنيم اين مناطق را ساماندهي کنيم.

 

فرمانده نيروي انتظامي گفت: در شمال غرب کشور نيز در حوزه مرز اقدامات خوبي شده و اميدواريم تا پايان برنامه پنجم امنيت کاملي در اين منطقه برقرا کنيم.

 

وي بودجه بخش عمراني مرزباني کشور را هزار و 30 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: همچنين هزار ميليارد ريال نيز به بخش دفاعي درياي ياختصاص يافته است.

 

سردار احمدي مقدم در زمينه تقويت مرزهاي آبي گلستان گفت: سعي داريم نسبت به ارتقا جايگاه درياباني و مرزباني استان اقدام اساسي انجام دهيم.

 

وي بيان داشت: در استان گلستان هيچگونه مشکل مرزي وجود نداشته است و با توجه به محدوديتهاي امکانات، مرزهاي استان در وضعيت مطلوبي بسر مي برند.

نظر شما