دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۲۸۰۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 گفت: سالمندان منطقه در نخستين حرکت خودجوش خود، باني برگزاري جشن بزرگ مبعث در منطقه شدند.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي با اشاره به برگزاري جشنهاي عيد مبعث در مساجد و نواحي منطقه افزود: همزمان با روز خجسته عيد مبعث 14 کانون سالمند منطقه با همکاري انجمن حاميان سلامت سالمندان جشن مشترکي را در سراي محله بهمنيار برگزار کردند.

وي با بيان اينکه شهرداري منطقه در برگزاري ويژه برنامه هاي کانونها نقش پشتيباني و تسهيل گري دارد گفت: در اين راستا با مساعدت مديريت سراي محله بهمنيار تمامي سالمندان حاضر در جشن براي اعزام به سفر مقدس قم و جمکران به صورت رايگان ثبت نام شدند.

جوادي در ادامه به اجراي ويژه برنامه هاي آموزشي مرکز فراموز ميلاد در جهت پرکردن اوقات فراغت کودکان در تابستان خبر داد و بيان کرد: در اين راستا کودکان 6 تا 12 ساله با حضور در اين مرکز به مدت 3 ساعت مهارتهاي افزايش اعتماد به نفس و «نه گفتن» را آموزش مي بينند.

به گفته وي تاکنون نزديک به 30 هزار نفر در اين مرکز آموزش ديده اند که اين تعداد با اجراي برنامه هاي فراغتي رو به افزايش است.

نظر شما