شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۲۸۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
ويژه كنكوري‌هاي سال 91 برگزار مي‌شود؛
كتابخانه شهيد فهميده، همايش يك دقيقه تا موفقيت را ويژه كنكوري‌هاي سال 91، فردا 4 تيرماه در فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي بهمن، كتابخانه شهيد فهميده اين فرهنگسرا، همايش يك دقيقه تا موفقيت را ويژه كنكوري‌هاي سال 91، روز يكشنبه 4 تيرماه ساعت 17 در تالار مبارك فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌كند.


اين همايش با هدف كاهش استرس در كنكوري‌ها، ارتقاء سطح آگاهي دانش آموزان و آموزش صحيح استفاده از زمان در برنامه‌ريزي كارهاي روزانه به ويژه در برنامه ريزي مطالعه، در قالب مشاوره و كارگاه با حضور اساتيد مجرب برگزار مي‌شود.



در اين همايش ، مباحث بررسي عوامل موفقيت، برنامه ريزي اتمام دروس در مدت زمان باقيمانده، چگونگي شركت در آزمون، نكات لازم در جلسه كنكور ، راههاي تقويت انگيزه، شيوه هاي غلبه بر استرس، چگونگي تنظيم ساعات مطالعه در مدت زمان باقيمانده، چگونگي ساعات تنظيم وقت در جلسه كنكور، راههاي ارتقاء رتبه در كنكور، بايدها و نبايدهاي شب امتحان و تغذيه کنکور مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


کتابخانه شهيد فهميده، به عنوان بزرگترين کتابخانه عمومي جنوب شهر، سهم عظيمي در پذيرش و ارايه خدمات به اعضاي خود دارد و هر ساله در ايام نزديک به کنکور سراسري، همايش هاي مشابه اي را برگزار مي کند و امسال اين همايش را با دعوت از اساتيد مجرب با هدف بيان تازه ترين دستاوردهاي علمي براي موفقيت در کنکور برگزار مي‌کند.


نظر شما