دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۹
کد خبر: ۵۲۹۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
مراكز فرهنگي هنري منطقه 15 هر جمعه برگزار ميکند
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 15 از برگزاري ويژه برنامه المپيك تابستانه در روزهاي جمعه در طول تابستان خبر داد.

عليرضا مژگاني در گفت و گو با خبرنگار «شهر» گفت: در اين ويژه برنامه كه به جاي برنامه 15 نشين‌ها طراحي شده است و بيشتر رويكرد تفريحي دارد، سعي شده است روز شاد و به يادماندني را براي تمامي خانواده‌هاي منطقه 15 و نيز شهرونداني كه از ديگر مناطق به فرهنگسراي خاوران آمده‌اند را فراهم كند.

رييس فرهنگسراي خاوران افزود: اجراي بازي‌هاي هدفمند از قبيل الوار، طناب تعادل، خمپاره آبي، روپرت و بازي‌هاي ايراني مانند وسطي و آتش بازي از جمله بخش‌هايي است كه از ساعت 16 تا 20 روزهاي جمعه تا پايان تابستان امسال ميزبان شهروندان علاقه‌مند است.



وي با اشاره به ليگ فوتبال گل کوچک (جام رمضان) در ايام ماه مبارك رمضان، ادامه داد: اين مسابقات كه از هم‌اكنون ثبت‌نام آن اغاز شده است در دو گروه سني نوجوان و بزرگسال از 10 تيرماه آغاز مي‌شود و تا 25 مردادماه ادامه دارد.


مژگاني مسابقات آشپزباشي را از ديگر برنامه‌هاي تابستاني عنوان كرد و اظهار داشت: در اين مسابقات كه روزهاي جمعه برگزار مي‌شود تمامي افراد خانواده حضور دارند و در برنامه‌اي شاد و مفرح به طبخ غذا مشغول مي‌شوند. ثبت‌نام از خانواده‌ها آغاز شده و طبق زمان‌بندي تا پايان تابستان روزهاي جمعه به فرهنگسراي خاوران دعوت مي‌شوند.


به گفته رييس فرهنگسراي خاوران، كارگاه‌هاي نجوم، والدين موفق، فن تلاوت قرآن،‌ پاتوق رمان،‌نشست تخصصي مشاوره خانواده با حضور حجت‌الاسلام دهنوي، كارگاه نقد شعر با حضور استاد شكارسري، جمعه به جمعه (نمايش ويژه كودكان)، خاک نشيني افلاکي (اجراي نمايش با موضوع دفاع مقدس)،  برنامه هفتگي راهيان نينوا،‌ ترنم خاوران، توشه سفر سبز،‌ عطر بندگي (کارگاه‌هاي ختم قرآن، تفسير قرآن، طب قرآني و... در ايام ماه مبارک رمضان و ستاره هاي آسماني (جشن به مناسبت ميلاد حضرت مهدي (عج)، ولادت حضرت علي اکبر (ع)، ولادت حضرت معصومه (س)، عيد سعيد فطر) عناوين ديگر برنامه‌هايي است كه در فرهنگسراي خاوران و مراكز و خانه‌هاي فرهنگ منطقه 15 در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

نظر شما