سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۵۲۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
خانه فرهنگ ورد آورد با هدف غني سازي اوقات فراغت و تشويق خانواده‌ها براي شرکت در فعاليت‌هاي جمعي اقدام به برگزاري مسابقه حضوري سودوکو كرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 21، اين مسابقه در روز دوشنبه 5 تير جاري و از ساعت 18 تا 20 در محل خانه فرهنگ ورد آورد برگزار مي‌شود.



مسابقه داراي سه مرحله آسان، سخت و بسيار سخت است که در پايان به برندگان جوايز ارزشمندي اهدا خواهد شد. شرکت در اين مسابقه به صورت گروهي (خانوادگي ) و انفرادي امکان پذير بوده و اين مسابقه بزرگترين چالش و مبارزه طلبي از نوع مکعب‌هاي جادويي است.



براي حل جدول نبوغ رياضي و توانايي کلنجار با اعداد به کار نمي‌آيد چون تنها فکر منطقي و کمي بردباري و حوصله براي پيروزي کافي است. علاقه‌مندان مي‌توانند به منظور حضور در مسابقه سودوکو به نشاني: جاده مخصوص کرج – بلوار اصلي وردآورد- خانه فرهنگ وردآورد مراجعه و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره : 44981041 تماس بگيرند.



سودوکو نام بازي و جدولي است که در پانزده سال اخير در سراسر دنيا بسيار رواج يافته و طرفداران بسيار زيادي در اقصي نقاط دنيا دارد. در ايران نيز طرفداران بسياري از اين بازي فکري لذت برده و براي حل آن تلاش مي‌کنند.

نظر شما