شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۲۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
جشنواره تفريحي و ورزشي اوقات فراغت همزمان با آغاز اعياد شعبانيه در منطقه 21 تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 اين جشنواره که از سوي اداره ورزش منطقه 21 به مدت يک هفته در پارک بزرگ نرگس برگزار مي شود ضمن برپايي غرفه هاي متعدد فرهنگي ، هنري و ورزشي همه روزه جشنهايي با حضور اهالي منطقه برگزار مي شود . پيش از برگزاري مراسم افتتاحيه دکتر مصطفي سليمي شهردار منطقه 21 به همراه حميد استيلي مشاور ورزشي خود ، آقامير رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران و کمالي نسب معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه از غرفه هاي برپا شده در جشنواره تفريحي ورزشي اوقات فراغت بازديد و با مسئولان غرفه هاي مختلف به گفتگو پرداختند .

در اين مراسم معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 21 به معرفي جشنواره و تشريح فعاليت هاي انجام شده و اهداف برگزاري اين مراسم پرداخت . در ادامه رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران طي سخناني ورزش را زير ساخت اخلاق اجتماعي توصيف کرد و گفت : يکي از جدي ترين دغدغه هاي اوليا در هنگام تعطيلات تابستان پر کردن اوقات فراغت فرزندانشان است که ما مي توانيم از طريق توسعه ورزش شهروندي با رويکرد ديني پاسخگوي اين نياز باشيم . وي افزود : از طريق ورزش و توسعه آن مي توانيم به امور تربيتي و ديني که يکي از اهداف ما به خصوص در بين نوجوانان است و يکي از ارکان تحکيم خانواده محسوب مي شود دست پيدا کنيم و در اين راستا امکانات رايگان جهت استفاده شهروندان هر منطقه در سطح شهر تهران تدارک ديده شده است .

رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران با اشاره به اين که اين جشنواره به مدت يک هفته ادامه دارد از مسئولين شهرداري منطقه و مجريان اين برنامه فرهنگي اجتماعي درخواست کرد در صورت مهيا شدن شرايط اين جشنواره تا ميلاد مسعود حضرت مهدي ( عج ) براي اهالي منطقه ادامه يابد. در ادامه اين مراسم شهردار منطقه 21 گفت: فضاي جشنواره تفريحي و ورزشي فضاي بسيار خوب و پر نشاطي است و ما مسئولان با حضور در بين اهالي منطقه و همشهريان خستگي يک روز کاري خود را از ياد مي بريم و با ديدن نشاط و شادي مردم دلخوش مي شويم .

وي اضافه کرد: تمامي تلاش مسئولان شهرداري منطقه 21 اين است که اگر مردم به دلايل مختلف دچار مشکلات و ناراحتي هايي هستند با حضور در اين مراسم تفريحي ، ورزشي ، سامانه هاي نشاط و مراسم صبحگاهي که در نقاط مختلف منطقه برگزار مي شود براي مدت کوتاهي هم که شده دغدغه هاي خود را فراموش کرده و از فضاهاي شاد موجود نهايت استفاده را ببرند .

سليمي همچنين در خصوص استقبال مردم از اين جشنواره عنوان کرد : حضور و استقبال مردم قابل توجه بوده است و در روز اول برگزاري اين مراسم جمعيتي حدود ده هزار نفر در آن حضور داشتند و در مسابقات مختلفي که در 18 رشته ورزشي در 25 غرفه برگزار مي شود استقبال اهالي و شهروندان منطقه در خور توجه بوده است و تمامي اين تلاشها در راستاي سلامت جسمي ، روحي و رواني مردم صورت مي گيرد .

شهردار منطقه 21 تاکيد کرد : هيچ کاري بدون مشارکت و همفکري شهروندان با موفقيت مواجه نمي شود و اميدواريم که در تمامي زمينه ها شاهد نظرات ، ايده ها و حتي انتقادات سازنده شهروندان باشيم. بر اساس اين گزارش در پايان اين مراسم به مناسبت روز جانباز از جانبازان و تعدادي از خانواده شهداي اين منطقه تجليل شد.

نظر شما