شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۲۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
تقدير از مداحان و هنرمندان برتر منطقه 19
«شبي با ذاکرين اهل بيت» امشب به مناسبت ميلاد سه معصوم (عليهما السلام) توسط معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 در سالن استاد شهريار بوستان ولايت برگزار مي شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با اعلام اين خبر گفت: اين ويژه برنامه در راستاي برگزاري جشن اعياد شعبانيه، امشب برگزار و در آن از ذاکرين نمونه و شاخص کانون مداحان که طي سال گذشته در رشته هاي مختلف درخشيدند، تقدير مي شود.  

وي اين ويژه برنامه را از برنامه هاي ابتکاري اين منطقه دانست که با حضور علما، مداحان، جانبازان و خانواده شهدا، ناحيه بسيج ابوذر و مسئولين شهرداري منطقه برگزار مي شود.

به گفته جوادي در اين برنامه ضمن تقدير از 5 نفر از برترينها در رشته تجويد قرآن، 5 نفر منتخب در رشته سبک شناسي و آهنگ شناسي،  3 نفر از پيرغلامان اهل بيت (ع) و 3 نفر از مداحان برتر، برنامه هاي ديگري همچون مديحه سرايي، اجراي گروه کر با رهبري استاد آذري، شعرسرايي توسط استادان کلامي زنجاني و شاهي اردبيلي انجام مي شود.

در اين برنامه همچنين از مسئول کانون هنرمندان اين معاونت که به عنوان هنرمند برتر کشوري در رشته تئاتر شناخته شده است، تقدير مي شود.

 

نظر شما