شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 4 از آماده سازي يکي از بزرگترين بوستان هاي کلانشهر تهران براي پذيرايي از شهروندان در جشن هاي شعبانيه خبر داد و گفت: بوستان پليس منطقه 4 با وسعتي در حدود 52 هکتار به مدت 8 شب آماده پذيرايي از شهروندان تهراني است.

 به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، سمانه زماني گرمسيري در جلسه هماهنگي جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي اوقات فراغت که با حضور آذرنوش معاون تفريحات سازمان ورزش شهرداري تهران، نماينده نيروهاي انتظامي، نماينده دبيران محلات، رؤساي ادارات حوزه معاونت اجتماعي برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينکه در سال هاي گذشته جشنواره فرهنگي و ورزشي شعبانيه به صورت متمرکز برگزار مي شد، قصد داريم امسال با توجه به رويکرد سازمان ورزش، در اين رويداد بزرگ فرهنگي و ورزشي، ساعات خاطره انگيز و مفرحي را براي عموم شهروندان فراهم نماييم.

 

وي افزود: به منظور استفاده بهينه اقشار مختلف مردم و گروه هاي مختلف سني از برنامه هاي تفريحي و آسودگي خاطر خانواده ها، 50 غرفه فرهنگي، ورزشي و مذهبي در فضايي به مساحت 250 هزار متر مربع در بوستان پليس براي شهروندان در نظر گرفته شده است.

 

زماني گرمسيري اضافه کرد: در اين جشنواره بزرگ توجه ويژه اي به نما و محتويات برنامه ها شده است و تلاش مي کنيم تا با اجراي برنامه هايي متفاوت، نگرشي جديدي بين اقشار مختلف مردم در گرايش به برنامه هاي ورزشي و فرهنگي ايجاد نماييم.

 

در ادامه نشست آذرنوش ضمن تقدير از اقدامات اخير مديريت شهري منطقه در امر ورزش و توسعه ورزش هاي همگاني در سطح محلات گفت: در جشنواره تفريحي ورزشي امسال بايد تلاش شود تا ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، رضايتمندي عموم شهروندان نيز حاصل شود.

 

وي در ادامه از پيشنهاد معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه در خصوص ايجاد غرفه محلات تشکر کرد و گفت: اجراي مطلوب آن مي تواند الگويي براي ساير مناطق شود.

 

جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي اوقات فراغت از ساعت 17 تا 22 به مدت 8 شب از 14 تير ماه جاري همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدي موعود(عج) در بوستان پليس آغاز شده و 22 تير ماه به پايان خواهد رسيد.

نظر شما