شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۲۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 با اشاره به ويژه برنامه هاي متنوع ايام شعبانيه از برپايي مسابقه شهروندي انتخاب بهترين آذين بندي در سطح محلات اين منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، حبيب اله غفوري با اشاره به اين خبر گفت:‌ به منظور ارتقاء كيفي آذين بندي در سطح محلات 22 گانه، مسابقه شهروندي انتخاب بهترين محله، معبر، مسجد، ميدان و ساختمان آذين بندي شده به مناسبت اعياد شعبانيه در اين منطقه برگزار مي شود.

غفوري با اشاره به اهميت رضايت شهروندان و جلب حداكثر مشاركت آنها در آذين بندي محلات، خاطرنشان كرد: رعايت ايمني و استانداردهاي نصب، شاخص هاي زيست محيطي، شاخص هاي هنري و محتوايي به كارگيري جلوه هاي بصري متناسب با ارزش هاي مذهبي و آييني از جمله فاكتورهاي مهم در ارزيابي هستند.

 

وي در ادامه اجراي ويژه برنامه هاي سه ماهه رجب، شعبان و رمضان را در قالب فصل نيايش عنوان كردو اظهار داشت: برپايي جشنواره قنوت انتظار به مدت سه شب در مجموعه فرهنگي ورزشي قمربني هاشم(ع)، جشن هاي محله اي در محلات 22 گانه، تجليل از جانبازان ،تقدير از جوانان برتر و نمونه، مناجات شعبانيه، همايش مهدويت به زبان انگليسي و ديدار با پاسداران انقلاب اسلامي در سطح محلات، مساجد و بوستان ها از جمله مهمترين برنامه هاي فصل نيايش در اين منطقه است.

 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اينكه خدمات اجتماعي و فرهنگي شامل روستاهاي تحت پوشش بخش حريم نيز مي شود يادآور شد: جشن هاي ايام شعبانيه در ايام ولادت امام حسين (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و سجاد(ع) در روستاهاي تحت پوشش اين منطقه از جمله اشرف آباد، زمان آباد، قاسم آباد، قلعه نو و غني آباد برگزار شد.

 

 

نظر شما