يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۳۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
دبير شوراي اطلاع‏رساني دولت تاکيد کرد:
دبير شوراي اطلاع رساني دولت گفت: به روابط عمومي ها نبايد به عنوان صنف نگاه شود بلکه روابط عمومي ها، سرحلقه هاي ارتباطات انساني اند.

به گزارش «شهر» ، سيد ضياالدين نورالديني در نخستين دوره آيين معرفي سرآمدان روابط عمومي ايران با تاکيد بر اينکه روابط عمومي ها بايد متفکر، توانمند، آينده نگر و باسواد باشند، افزود : روابط عمومي هاي کم سواد و بي سواد که دانش علوم انساني و ارتباطات نداشته و از سليقه انسان شناخت درستي نداشته باشند نمي توانند مرکزيت و هرم قدرتي براي خود در سازمانشان درست کنند.

وي با بيان اينکه روابط عمومي ها بايد پيش رو و نه پيرو باشندگفت : آنها بايد نقشه راه داشته باشند و بر نقاط مشترک متمرکز شوند. نورالديني با اشاره به اينکه همه روابط عمومي ها بايد سرآمد باشند و با سواد ترين و خوش فکرترين افراد در روابط عمومي ها فعاليت کنند افزود : روابط عمومي ها، نديم و نوکر رئيس نيستند بلکه همراه ، طراح محيط پيراموني و دروني و مشاور يک سازمان هستند.

دبير شوراي اطلاع رساني دولت گفت : در برخي اوقات، روابط عمومي ها و شان آنها به درستي فهميده و درک نمي شود و تعريف درستي از جايگاه روابط عمومي در پيشرفت کشور نداريم که لازم است نقش روابط عمومي ها در پيشرفت کشور تعريف شود.

نخستين دوره آيين معرفي سرآمدان روابط عمومي ايران در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد و در آن روابط عمومي هاي متعهد به سرآمدي، لوح و گواهينامه دريافت کردند.

نظر شما