شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
به مناسبت گراميداشت اعياد شعبانيه سالن آمفي تئاتر بوستان ولايت براي نخستين بار ميزبان گروه نمايش طنز اجتماعي منطقه اي شده است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه ضمن اعلام اين مطلب افزود: سالن آمفي تئاتر استاد شهريار در نخستين تجربه تابستاني اش شاهد حضور يک گروه تئاتر حرفه اي است که  از جوانان و هنرمندان همين منطقه تشکيل شده است و افتخار داريم تا اولين تئاتر منطقه اي را در بوستان ولايت با حضور آنان تجربه کنيم.

وي با توجه به رويکرد فرهنگي تئاتر براي تاثيرگذاري در خانواده ها گفت: بستر سازي براي حضور خانواده ها در تئاتر خانوادگي و نيز حضور جوانان در فعاليت هاي هنري و اجتماعي از اهداف اين نمايش است.

جوادي درباره اين برنامه اظهار داشت: نمايش «ازدواج بيژن و سيمين» با موضوعات تهاجم فرهنگي، معضلات اجتماعي، استفاده نادرست جوانان از اينترنت و تربيت ناصحيح فرزندان از سوي والدين در قالب طنز مطرح مي‌شود تا خانواده ها در کنار هم در يک فضاي شاد به اين معضلات اجتماعي نگاه کنند.

وي با توجه به فرا رسيدن ميلاد حضرت قائم(ع) افزود: به همين مناسبت بليت اين نمايش به صورت نيم بها به شهروندان عرضه مي شود. همچنين دانشجويان با ارائه كارت دانشجويي مي توانند از تخفيف 50 درصدي در طول مدت اكران برخوردار شوند.


براساس اين گزارش، نمايش «ازدواج بيژن و سيمين» همه شب از ساعت 21 در سالن استاد شهريار بوستان ولايت به نويسندگي و كارگرداني جمشيد عسگري و با حضور بازيگراني چون مرتضي كهن، حميد زندي، آزاده حسيني، فرشاد نيري، نازنين غني آبادي، محمد باقر صفا نور، حسين سعيدي و جمشيد عسگري به روي صحنه مي رود.

علاقمندان جهت تهيه بليت و رزرو مي توانند با شماره 09393143868 تماس گرفته و يا به محل اجرا مراجعه کنند.

نظر شما