شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
اداره تربيت بدني حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 22، همزمان با اعياد خجسته و مبارك شعبانيه، جشنواره تفريحي ورزشي شعبانيه را در بوستان جوانمردان ايران برگزار مي‌كند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، بوستان جوانمردان ايران، از 8 تيرماه پذيراي شهرونداني است كه براي شركت در جشنواره تفريحي ورزشي شعبانيه در اين فضاي گسترده تفريحي و گردشگري گرد هم مي آيند.

حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: در خلال اين جشنواره بيش از 30 عنوان فعاليت در رشته هاي مختلفي نظير تنيس روي ميز، دارت، شطرنج، فوتبال دستي، بازيهاي بومي ومحلي و ... به اجرا در خواهد آمد. همزمان با اين ويژه برنامه ها، ساخت هواپيماهاي كنترلي، ترامپولين ، روبيك و ... همچنين اهداي جايزه به برگزيدگان مسابقات، براي شهروندان منطقه لحظات خوش و شادي را رقم خواهد زد.

 

وي افزود: اين جشنواره با هدف پر کردن بخشي از اوقات فراغت تمامي اعضاي خانواده ها، تحکيم بنيان خانواده و بالا بردن روحيه نشاط و رقابت ميان شهروندان، از 8 تا 14 تير، از ساعت 17 تا پس از نماز مغرب و عشا برگزار مي شود. تجليل از خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان ، همراه با دعوت از قهرمانان پيشكسوت ساكن منطقه 22 و معرفي آنان به ديگر شهروندان، از ديگر برنامه هايي است كه طي 7 روز برگزاري جشنواره شعبانيه در منطقه 22 به اجرا در خواهد آمد.

نظر شما