شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۳۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
بيش از 280 ويژه برنامه فرهنگي هنري در تهران اجرا مي‌‌شود
دوره 7 جلدي «تاريخ تمدن ايران و جهان» آخرين تأليف استاد محمود حکيمي در مجتمع شهيد مختار سليماني رونمايي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در مجموعه «تاريخ تمدن ايران و جهان» به تمدن هاي نخستين تا پيروزي انقلاب اسلامي ايران پرداخته شده است. اين مجموعه روز 14 تير ماه ساعت 18 در مجتمع شهيد مختار سليماني واقع در منطقه 18 تهران رونمايي خواهد شد.



علاوه بر اين مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري ميزبان بيش از 280 ويژه برنامه خواهند بود. نقد و بررسي کتاب سرشار از انتظار، 14 تير در فرهنگسراي ابن سينا، نقد و بررسي کتاب کمي ديرتر اثر سيد مهدي شجاعي، 13 تير در فرهنگسراي ارسباران و شب شعر انديشه، 13 تير در فرهنگسراي انديشه از ديگر برنامه هاي ادبي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري است. کارگاه آموزش آشناي جان با موضوع سيري در آثار سنايي، عطار و مولوي، 11 تير در فرهنگسراي انديشه، مسابقه کتابخواني از کتاب اخلاق همسايه داري و آپارتمان نشيني از 10 تا 14 تير در کتابخانه فرزانگان و نشست حکايت ني با موضوع ادبيات ايران و مفاخر ادبي، 12 تير در کتابخانه گلستان برگزار مي‌شود.



همچنين نشست شاهنامه خواني، 13 تير در کتابخانه سلام، نشست سعدي شناسي، 14 تير در کتابخانه دکتر شهيدي، گنجينه معنوي با موضوع آموزش روخواني و روانخواني قرآن و مسابقه حفظ آيات، 12 تير در خانه فرهنگي آيت الله ايرواني و کارگاه آموزش فيلم نامه نويسي، 11 تير در فرهنگسراي بهمن از ديگر برنامه هاي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري است. نمايشگاه تصويرسازي سقاي آب و ادب از 10 تا 15 تير در فرهنگسراي ارسباران، نمايشگاه تذهيب تا 19 تير در فرهنگسراي اشراق و نمايشگاه دوسالانه پوستر طلوع، 10 تا 15 تير در فرهنگسراي بهمن از ديگر برنامه هاي هنري اين هفته خواهند بود.



علاقه‌مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما