دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۳۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵
دبير نخستين جشنواره ملي شهرنگار خبر داد:
مهلت ارسال آثار به جشنواره شهر نگار تا ابتداي مرداد91 تمديد شد.

به گزارش«شهر»،  علي حامد مقدم دبير نخستين جشنواره ملي شهرنگار،با بيان اين مطلب، گفت: از کليه آثار ارسال شده به جشنواره شهرنگار70 درصد مربوط به روزنامه هاي بومي و 30 درصد متعلق به روزنامه هاي ملي بوده است.





وي ادامه داد: با توجه به حضور خبرنگاران ملي و بين المللي در روزهاي پاياني خرداد در مشهد و تمديد مهلت ارسال آثار به جشنوراه ملي شهرنگار تا ابتداي مرداد سال جاري پيش بيني مي کنيم در روزهاي آتي تعداد شرکت کنندگان افزايش يابد.





وي مهمترين هدف جشنواره مذکور را دست يابي به الگوي مناسبي از تعامل مديريت شهري با رسانه ها دانست و تصريح کرد: همچنين حمايت ، تشويق و تجليل از خبرنگاران برتر و ايجاد انگيزه در حوزه مديريت شهري از ديگر اهداف برگزاري چشنواره ياد شده مي باشد.





وي آثاري را که از ابتداي خرداد سال گذشته تا ابتداي مرداد سال جاري منتشر يافته اند را قابليت شرکت در جشنواره ملي شهرنگار عنوان کرد و اظهارداشت: شرکت کنندگان مي توانند در14رشته و4 بخش در اين جشنواره به رقابت بپردازند.





به گفته وي محورهاي موضوعي جشنواره ملي شهرنگار که براي اولين بار قرار است در مشهد برگزار شود شامل موضوعات مالي و سرمايه گذاري ، خدمات شهري، اجتماعي و فرهنگي ، فني- عمراني، مديريت ، برنامه ريزي و فن آوري، حمل و نقل و ترافيك، شهرسازي و معماري و اطلاع رساني مي باشد.






از جمله بخش هاي مختلف اين نمايشگاه مي توان به مطبوعات: اين بخش داراي 7 رشته؛ شامل يادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه ، خبر ، تيتر و طنز ، ديداري وشنيداري (صدا و سيما ): داراي2 رشته ؛ خبر وگزارش 3- خبرگزاري ها وسايت هاي خبري رسمي: داراي 4 رشته ؛ خبر،گزارش ، گزارش تصويري و مصاحبه و بخش ويژه: آثار برتر با موضوع مشهد پايتخت معنوي ايران است.






محورهاي موضوعي اين جشنواره شامل :مالي و سرمايه گذاري ، خدمات شهري، اجتماعي و فرهنگي، فني- عمراني، مديريت ، برنامه ريزي و فن آوري، حمل و نقل و ترافيك ، شهرسازي ومعماري و اطلاع رساني است.

نظر شما