شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۳۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
جشنواره تابستانه در منطقه 8 برگزار مي‏شود
شهرداري منطقه 8 «جشنواره تفريحي ورزشي تابستانه» را با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان در تعطيلات تابستان 91 در پارک فدک برگزار مي‌کند.

به گزارش «شهر»، حامد عبداللهي با اعلام اينکه زمان برگزاري اين جشنواره هشتم تا چهاردهم تيرجاري است افزود:

غرفه‌هاي متنوع اين جشنواره با هدف فراهم کردن روزهايي شاد و پرانرژي براي شهروندان برپا شده‌اند . اين غرفه‌ها به رشته‌هاي ورزشي شامل ايروبيک، پينگ‌پنگ، اسکواش، ديوارنوردي، تير و کمان، طناب‌کشي و ... اختصاص دارند.


عبداللهي ادامه داد: در اين غرفه‌ها علاوه بر برگزاري مسابقات ورزشي مختلف، به علاقمندان آموزش نيز داده مي‌شود. همچنين غرفه‌هاي ديگري نيز با موضوعات مذهبي، آموزشي، تفريحي و فرهنگي برپا مي‌شوند که از آن جمله مي توان به غرفه هاي عفاف و حجاب، مسابقات مذهبي، معرفي فعاليتهاي محله‌هاي مختلف، محصولات توليد شده توسط بانوان سرپرست خانوار و زنان کارآفرين، فروش کتاب و وسايل ورزشي، ارائه مشاوره‌هاي آموزشي و خانوادگي، سلامت و آموزش و همچنين ايستگاههاي بازي و نقاشي کودکان اشاره کرد که در طول برگزاري جشنواره ميزبان شهروندان علاقه مند هستند.


معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 8 با بيان اينکه برگزاري نماز جماعت از برنامه ثابت روزهاي جشنواره است، تصريح کرد: در زمان برگزاري جشنواره، گروه‌هاي مختلف به اجراي حرکات نمايشي در رشته‌هاي پارکور، ايروبيک، طناب‌زني و ... مي‌پردازند. همچنين با توجه به مصادف شدن جشنواره با ماه شعبان، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و برگزاري جشن‌هاي اعياد شعبانيه از ديگر برنامه‌هايي است که درمدت برگزاري جشنواره اجرا مي‌شود.


نظر شما