شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۳۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
جشنواره تفريحي ورزشي شعبانيه منطقه 22 که با سرفصل قرار دادن 35 برنامه تفريحي و ورزشي از 8 تيرماه در بوستان جوانمردان ايران آغاز به کار کرده بود، روز گذشته با حضور شهردار منطقه 22 بصورت رسمي افتتاح شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، اداره تربيت بدني حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه، به مناسبت اعياد خجسته و مبارك شعبانيه، اين جشنواره تفريحي ورزشي را در بوستان جوانمردان ايران برگزار مي كند. اين جشنواره با هدف پر کردن بخشي از اوقات فراغت تمامي اعضاي خانواده ها، تحکيم بنيان خانواده و بالا بردن روحيه نشاط و رقابت ميان شهروندان، از 8 تا 14 تيرماه، از ساعت 17 تا پس از نماز مغرب و عشا برگزار مي شود و همزمان با اجراي برنامه هاي شاد تفريحي ورزشي، تجليل از خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان ، همراه با دعوت از قهرمانان پيشكسوت ساكن منطقه 22 و معرفي آنان به ديگر شهروندان، را در دستور کار قرار داده است.

مرادي شهردار منطقه 22 در مراسم افتتاحيه رسمي جشنواره بزرگ تفريحي ورزشي شعبانيه خاطرنشان کرد: « مجموعه بوستان جوانمردان ايران سومين مجموعه تفريحي گردشگري منطقه 22 بعد از بوستان جنگلي چيتگر و آبشار تهران است که محيطي شاد و مفرح براي گرد هم آمدن خانواده ها و فرزندانشان را پس از افتتاح رسمي فراهم مي آورد. اين بوستان که به امکانات مختلف ورزش هاي همگاني و ورزش هاي ميداني مجهز شده، طي هفته آينده به صورت رسمي به بهره برداري خواهد رسيد. »

شهردار منطقه 22 حضور پر شور شهروندان منطقه را از نکات مثبت و ممتاز اين جشنواره بر شمرد و در ادامه صحبتهاي خود افزود: « با شروع تعطيلات تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه هاي خوبي از سوي شهرداري تدارک ديده شده که برپايي اين جشنواره از جمله آنهاست. شهرداري با اجراي اين برنامه ها تلاش مي کند در هويت بخشي به محله هاو ايجاد انس و الفت ميان خانواده ها موثرتر عمل کند. فضاهاي خوبي در اين جشنواره براي سنين مختلف در بوستان جوانمردان ايران تدارک ديده شده که از جمله آن مي توان به فراهم آوردن امکانات ورزشي براي کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، کهنسالان و معلولان اشاره کرد. »

مرادي با اشاره به تدابير مديريتي دکتر قاليباف در مسائل مربوط به محله گرايي و مشارکت مردمي تاکيد کرد: « همه تلاش شهرداري، مديريت محله با حضور شوراياري ها به عنوان نمايندگان مردم در منطقه و حضور پر شور و مشارکت، همراهي و همياري مردم در همه برنامه هاي منطقه است. هدف شهرداري در بحث گسترش شهروندمداري حرکت در همه ابعاد و عرصه هاي آموزشي و مشارکتي است. »

گفتني است در جشنواره بزرگ تفريحي ورزشي شعبانيه بيش از 35 عنوان فعاليت در رشته هاي مختلفي چون تنيس روي ميز، دارت، شطرنج، فوتبال دستي، بازيهاي بومي ومحلي و ... اجرا مي شود. ساخت هواپيماهاي كنترلي، ترامپولين ، روبيك و ... همچنين اهداي جايزه به برگزيدگان مسابقات نيز براي شهروندان منطقه لحظات خوش و شادي را رقم زده است.

نظر شما