دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۴
کد خبر: ۵۳۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
همزمان با اعياد نيمه شعبان صورت مي‏گيرد
همزمان با ايام فرخنده ماه مبارک شعبان، متروي تهران نسبت به برگزاري ويژه برنامه‌هايي در ايستگاه‌هاي مترو اقدام کرده است.

به گزارش «شهر» به نقل از  روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره‌برداري متروي تهران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به فضاي معنوي ماه شعبان اطلاعات و احاديث مربوط به 14 معصوم (عليهم‌السلام) در قالب سازه‌هاي سه وجهي در 14 ايستگاه مترو ارائه شده است.

 

حجت‌الاسلام مرتضي جعفرپور گسترش معارف ديني و شناخت امام‌ عصر (عج) را از اهداف برنامه‌هاي ويژه اعياد شعبانيه بر شمرد و افزود: به مناسبت سالروز ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار نيز نمايشگاهي از سرداران شهيد سپاه در ايستگاه‌هاي شهيد کلاهدوز، امام حسين (ع) و امام خميني (ره) بر پا شد.

 

وي با اشاره به جايگاه رفيع جانبازان عزيز در جامعه اظهار کرد: در راستاي معرفي حماسه‌آفريني‌هاي اين عزيزان، نمايشگاه عکسي در ايستگاه‌هاي چهار راه حضرت ولي‌عصر (عج) و گلبرگ براي بازديد علاقه‌مندان با سه موضوع «بزرگ جانباز انقلاب اسلامي، مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)»، «جانبازان شيميايي» و «فعاليت جانبازان در عرصه‌هاي مختلف» داير شده است.

 

حجت‌الاسلام جعفرپور ضمن اعلام ارائه کتاب صحيفه سجاديه با تخفيف 55 درصدي به مسافران مترو، تصريح کرد: هدف از اين برنامه، انس هر چه بيشتر عموم شهروندان به ويژه جوانان با يادگار ارزشمند حضرت سجاد (ع) و آشنايي با مضامين عرفاني و مفاهيم اخلاقي موجود در اين گنجينه ارزشمند است.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شرکت بهره‌برداري متروي تهران در پايان با تأکيد بر استمرار فعاليت‌هاي فرهنگي مترو تا پايان ماه‌ شعبان و نيز ماه رمضان، خاطرنشان کرد: فرازهايي از ادعيه و مناجات ماه شعبان در واگن‌هاي مترو نصب شده و انجام چنين اقداماتي در قالب‌هاي مختلف و متنوع در مجموعه متروي تهران ادامه خواهد داشت.

نظر شما