شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۳۳۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
همزمان با اعياد شعبانيه شهردار منطقه 21 با جمعي از اعضاي خانه شهرياران جوان اين منطقه ديدار کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، مصطفي سليمي با تبريک اعياد شعبانيه به ويژه روز ميلاد حضرت علي اکبر(ع)، نامگذاري اين روز به نام روز جوان رافرصتي مناسب براي توجه بيشتر به خواسته ها ونيازهاي  اين قشر از جامعه دانست.

 وي جوانان را نيروهاي پوياي شهرخواند وگفت: اداره کلان شهري مثل تهران که با هزاران چالش ومشکل روبه روست بدون همراهي شهروندان امري غير ممکن است. جوانان به عنوان شهروندان اين شهر با استفاده از نيروي جواني وخلاقيت خود با ارائه طرح هاي کاربردي در اداره هر چه بهتر اين شهر به مديران شهري خود کمک مي کنند.

سليمي ادامه داد: اهميت اين موضوع مديريت ارشد در شهرداري تهران را بر آن داشت تا با تشکيل خانه شهرياران جوان  وقرار دادن امکانات مورد نياز آنها ازپتانسيل بالقوه آنها به نفع شهر ومحله استفاده کند.حضور شما جوانان نيز در کنار مديران شهري آنها را در رسيدن به اهداف خود بيش از پيش ياري مي کند. شهردار منطقه 21 در ادامه از شهرياران جوان خواست در تعامل مستقيم خود با بدنه مديران شهري با انعکاس مسائل ومشکلات منطقه به حل آنها کمک کنند.

وي شهرياران جوان را به عنوان شهروندان مسئول در ارتباط مستمرخود با حوزه هاي مختلف شهري عمران،خدمات شهري،شهرسازي،خدمات شهري وترافيک دانست که با انعکاس به موقع معضلات محله ومنطقه خود به مديران شهري در حل آنها به مسئولان کمک خواهند کرد.

سليمي از جوانان منطقه 21 خواست در قالب برگزاري جلسات مشورتي با مديران شهري در اداره اين منطقه همکاري کنند. بر اساس اين گزارش در اين جلسه از اعضا فعال خانه شهرياران جوان منطقه 21 با اهدا لوح يادبود تقدير شد.

نظر شما