سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۳۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
پايان جشنواره تابستانه پارک فدک در شب نيمه‌شعبان
جشنواره تفريحي ورزشي تابستانه که به مدت يک هفته در پارک فدک منطقه 8 درحال برگزاري بود با برگزاري مراسمي شاد و متنوع و قدراني از جانبازان در شب نيمه‌شعبان به کار خود پايان داد.

به گزارش «شهر»، حامد عبداللهي، معاون فرهنگي - اجتماعي شهرداري 8 منطقه با اشاره به برنامه اختتاميه اين جشنواره گفت: با توجه به همزماني روز اختتاميه با ميلاد حضرت مهدي (عج)، محور برنامه‌هاي اين روز جشن نيمه شعبان بود. جشني که با حضور گرم اهالي و شادي و سرور آنها به بهترين نحو برگزار شد.




وي با اشاره به بخش‌هاي مختلف برنامه اختتاميه افزود: تدارک برنامه‌هاي متنوع سبب شد شهروندان حاضر در اين جشنواره اوقات بسيار خوشي را سپري کنند.


عبداللهي به اجراي برنامه آتش‌بازي به مناسبت جشن نيمه‌شعبان اشاره کرد و گفت: شهروندان حاضر در پارک فدک جشن نيمه‌شعبان را با آتش‌بازي و شادي در کنار يکديگر برگزار کردند. همچنين در ميان حاضران جشن اختتاميه شربت و شيريني پخش شد و نمايش‌هاي مختلف، پانتوميم و برنامه‌هاي شاد ويژه کودکان نيز در اين مراسم اجرا شد.



معاون فرهنگي - اجتماعي شهرداري منطقه 8 با اشاره به برنامه قدرداني و تجليل از جانبازان در اين مراسم بيان کرد: قدرداني از جانبازان آسايشگاه شهيد بهشتي از برنامه هاي ويژه اختتاميه جشنواره بود که با حضور شهردار منطقه انجام شد.


عبداللهي با ابيان اينکه اين جشنواره با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و اعتلاي سطح ورزش منطقه برگزار شد افزود: جشنواره تابستانه تجربه موفقي در منطقه بود و بسياري از اهالي معتقد بودند اين برنامه‌ يک هفته اي رضايت‌بخش بوده و براي برگزاري مجدد چنين جشنواره‌هايي اشتياق داشتند.

نظر شما