شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۳۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
همگام با اجراي جشنواره‏هاي ورزشي در بوستان‏هاي تهران
بزرگترين رويداد فرهنگي ورزشي اوقات فراغت با هدف ايجاد فضاي مفرح و با نشاط و آشنايي بيشتر جوانان و نوجوانان با رشته هاي مختلف ورزشي در شب نيمه شعبان، با قرائت دعاي پر فيض فرج توسط 20 هزار نفر از شهروندان منطقه 4 در بوستان پليس آغاز به کار کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، سيد محمد آقامير رييس سازمان ورزش شهرداري تهران در بازديد 2 ساعته از جشنواره تفريحي و ورزشي اوقات فراغت در بوستان پليس گفت: خوشبختانه در جشن‌هاي ماه مبارک شعبان که امسال به صورت منطقه اي و با محوريت مناطق 22 گانه شهر تهران در حال برگزاري است، به نحوي برنامه‌ريزي‌شده است تا کودکان و نوجوانان با حضور در اين جشن‌ها ضمن آشنايي با فرهنگ انتظار و مهدويت، اوقات خوشي را در کنار خانواده هاي خود سپري کنند.

وي افزود: تلفيق ارزش‌هاي ديني با ورزش بسيار پسنديده است چرا ‌که اين امر موجب ايجاد فضايي فرهنگي و شاد در بين خانواده ها شده ‌است و مي تواند بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي را در بين جوانان و نوجوانان کاهش دهد.

رييس سازمان ورزش شهرداري تهران تصريح کرد: در جشنواره تفريحي و ورزشي اوقات فراغت امسال، بيش از 70 نوع خدمات ورزشي رايگان به همراه غرفه‌هاي ديني و فرهنگي آماده پذيرايي از عموم شهروندان است و بدون شک اقدامات صورت گرفته در اين مدت موجب رضايتمندي شهروندان شده است.

در ادامه مهندس سيد حسين حسيني نژاد قائم مقام منطقه 4 ضمن دعوت از عموم شهروندان براي حضور در اين جشن هاي فرخنده شعبانيه افزود: بي شک اين جشن 8 روزه که با تلاش بيش از 100 نفر از کارشناسان ورزشي و فرهنگي در فضايي به مساحت 22 هکتار در بوستان پليس در حال برگزاري است مي توان بخش قابل توجي از نيازهاي ورزشي و فرهنگي خانواده ها بويژه جوانان و نوجوانان و حتي کودکان و سالمندان را تامين نمايد.

وي افزود: خوشبختانه با گذشته 3 روز از اين جشنواره ورزشي و تفريحي اوقات فراغت، بيش از 80 هزار نفر از شهروندان از اين جشنواره ديدن کردند که اين استقبال و مشارکت گسترده مردم بي سابقه بوده است.

شايان ذکر است اين جشنواره تفريحي و ورزشي اوقات فراغت از روز چهار شنبه 14 تير ماه همزمان با شب ولادت حضرت موعود(عج) آغاز بکار کرد و با اجراي ويژه برنامه هاي متنوع و برگزاري مراسم اختتاميه در روز پنج شنبه 22 تيرماه جاري به پايان مي رسد.

نظر شما