شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
همزمان با فصل تابستان و اعياد شعبانيه، شهرداري منطقه 10 به منظور غني سازي اوقات فراغت شهروندان و ايجاد فضاي شاد و مفرح براي آنان ، نسبت به برپايي جشنواره تابستانه فرهنگي ، ورزشي با عنوان «قنوت انتظار» در بوستان تهراني اقدام کرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، فرامرز عظيمي با بيان اين که جشنواره تابستانه از 22 تير ماه آغاز و به مدت يک هفته ادامه خواهد داشت گفت: در اين جشنواره برنامه‌هاي گوناگون و متنوع ورزشي، تفريحي، سرگرمي و آموزشي تهيه و تدارک ديده شده و عموم خانواده ها در کنار يکديگر و در فضايي شاد و صميمانه شاهد اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و ورزشي خواهند بود.

 

وي افزود : ايستگاه هاي ورزشي در رشته هاي گوناگون بومي و محلي شامل ؛ ايستگاه هاي راپل، تيراندازي با کمان، دارت، ساحل شني ويژه کودکان و ده ها برنامه متنوع ديگر تدارک ديده شده است.

 

شهردار منطقه 10 با بيان اين که غرفه هايي براي ارائه محصولات فرهنگي- ورزشي داير شده است ابراز داشت : در اين جشنواره مکان هايي براي ارائه بسته هاي فرهنگي (ايستگاه هاي فرهنگي)، فروش کتاب هاي ورزشي با تخفيف ويژه ، فروش لباس و تجهيزات ورزشي، فروش کارت شهروندي و ... داير شده است.

 

عظيمي در ادامه بيان داشت : به منظور توسعه و گسترش روحيه شادابي در بين شهروندان به ويژه کودکان و نوجوانان مسابقات ورزشي روزانه، به صورت انفرادي و گروهي در رشته هاي طناب کشي، هفت سنگ، کبدي، پرش با گوني و ... همراه با اهداء جوايز تهيه ديده شده که علاوه بر حفظ روحيه شادابي در بين آنان بصورت غير مستقيم نيز مسائل مرتبط با حوزه شهري را به شهروندان آموزش مي دهد.

 

وي در ادامه خاطر نشان کرد: از ديگر برنامه ها مي توان به برپايي کوچه هنر شامل آموزش رايگان و عرضه محصولات هنري ، غرفه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهي از منکر و پاسخ به سوالات شرعي با حضور يکي از روحانيون منطقه اشاره کرد.

 

عظيمي برپايي غرفه پزشکي و سلامت همراه با مشاوره پزشکي و انجام تست فشار خون و قند خون، غرفه آموزش شهروندي، غرفه شهرياران جوان و ... را از ديگر بخش هاي اين جشنواره دانست و با تاکيد بر برپايي باشکوه اين جشنواره خاطر نشان کرد : امسال با تدبير مديريت شهري جشنواره‌هاي تفريحي و ورزشي قنوت انتظار بصورت منطقه‌اي در حال برگزاري است و اميدواريم با برپايي هر چه باشکوه اين برنامه علاوه بر ارتقا سطح فرهنگي شهروندان ،شب هاي خاطره انگيز و فضاي شاد و مفرح را براي خانواده ها ايجاد کنيم.

 

گفتني است مراسم افتتاحييه جشنواره تابستانه قنوت انتظار با حضور مديران ارشد سازمان ورزش و شهرداري منطقه ساعت 19 پنجشنبه 22 تير برگزار خواهد شد.

 

نظر شما