يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۳
کد خبر: ۵۳۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
نخستين آکادمي فوتبال شهرداري منطقه 21 در زمين چمن مصنوعي گلها واقع در محله تهرانسر غربي افتتاح شد.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 ، اين نخستين آکادمي فوتبال در منطقه 21 است که با حضور دکتر مصطفي سليمي شهردار اين منطقه ، حميد استيلي مشاور شهردار در امور ورزشي و جمعي از نونهالان و نوجوانان علاقمند به رشته فوتبال ، شوراياران و مديران محلات هفده گانه در محل زمين چمن مصنوعي گلها واقع در محله تهرانسر غربي در اين منطقه افتتاح شد .

دکتر مصطفي سليمي شهردار منطقه 21 در اين مراسم با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در اين منطقه گفت : خوشبختانه منطقه 21 با وجود 17 زمين چمن مصنوعي و 7 مجموعه ورزشي آبي و توپي از سرانه و فضاهاي مطلوبي برخوردار است و وجود اين ظرفيت ها در جهت ارتقا سلامت شهروندان و همچنين کشف استعدادهاي ورزشي آنان تاثير بسزايي دارد.

 وي افزود : با توجه به علاقمندي نونهالان ، نوجوانان و جوانان اين منطقه به رشته هاي مختلف از جمله رشته پرهيجان فوتبال بر آن شديم تا با راه اندازي نخستين آکادمي فوتبال که زير نظر بازيکنان سابق تيم ملي و باشگاه هاي مطرح کشورمان خواهد بود گام موثري را در کشف استعدادهاي نونهالان اين منطقه برداريم . به گفته سليمي اين آکادمي براي اولين بار به صورت پايلوت در بين مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه 21 با همکاري بخش خصوصي راه اندازي شد . بر اساس اين گزارش نوجوانان و نونهالان 7 تا 14 سال مي توانند از امکانات اين آکادمي استفاده کنند .

نظر شما