دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۳۴۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
در نشست مشترک مديران شهري؛
نخستين نشست طرح سازماندهي برنامه‌ها و اقدامات در حوزه پيشگيري و کاهش خطرپذيري شهر تهران در حيطه مديريت شهري با هدف انسجام بخشيدن به اين اقدامات با مشارکت معاونت‌ها و نهادهاي مديريت شهري برگزار شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، اين نشست در راستاي سازماندهي، هماهنگي، هم‌افزايي، انسجام بخشي و تلفيق سياست‌ها و برنامه‌ها و الحاق نظام‌مند رويکردهاي پيشگيري و کاهش خطرپذيري براي رسيدن به توسعه پايدار شهر تهران،‌ با حضور جمعي از مديران، مشاوران و کارشناسان معاونت هاي فني و عمراني، امور اجتماعي و فرهنگي ، هماهنگي و امور مناطق، برنامه‌ريزي و توسعه شهري، خدمات شهري، حمل و نقل وترافيک و مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران برگزار شد.

 

عبدالله مظفري، معاون پيشگيري و کاهش خطرپذيري سازمان، ضمن اشاره به اسناد بالادستي و مصوبات شوراي اسلامي شهر تهران و با تاکيد بر لزوم سازماندهي و هماهنگي برنامه‌هاي دستگاه‌هاي مختلف در حوزه پيشگيري و کاهش خطرپذيري با محوريت سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران اظهار داشت: سرمايه‌گذاري در حوزه پيشگيري و کاهش خطرپذيري از اتلاف هزينه‌ها در حوزه آمادگي، مقابله و بازسازي مي‌کاهد. در ادامه پس از معرفي اقدامات سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در حوزه پيشگيري، حاضرين به تبادل نظر پرداختند.

 

در اين نشست همچنين بر پيگيري اقدامات در دو سطح کميته راهبري متشکل از نمايندگان تام‌الاختيار هر معاونت و کارگروه تخصصي با حضور نمايندگان واحدهاي تابعه هر يک از معاونت ها تاکيد و تصميم گرفته شد در حوزه پيشگيري و کاهش خطرپذيري شهر تهران گزارش اقدامات انجام شده پس از تجميع و منسجم نمودن به استحضار شهردار تهران رسانده شود.

 

همچنين اين جلسات با حضور نمايندگان ساير ارگان‌هاي دخيل در حوزه پيشگيري و کاهش خطرپذيري شامل نهادهاي دولتي و شريان‌هاي حياتي ظرف روزهاي آينده برگزار مي‌شود.

نظر شما