شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۳۵۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
مسئول اداره بانوان شهرداري منطقه 20 با اشاره به برگزاري همايش بزرگي با عنوان «نگاهي به مباني حجاب در قرآن و معارف اهل بيت (س)» از برپايي نمايشگاه انواع چادرهاي اسلامي در اين منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، معصومه پورنظري با اشاره به اين مطلب گفت: به مناسبت روز ملي حجاب و عفاف، 21 تيرماه نمايشگاه انواع چادرهاي اسلامي در فرهنگسراي ولاء برپا مي شود.

 

پورنظري تصريح كرد: علاوه بر نمايش انواع چادرهاي اسلامي غرفه هايي نيز به مشاوره رايگان و كتاب هاي مرتبط با موضوع حجاب و عفاف داير است كه علاقه مندان مي توانند از اين خدمات بهره ببرند.

 

وي به برپايي همايش بزرگ حجاب و عفاف با مشاركت خانه شهرياران جوان نيز اشاره كرد و يادآور شد: به منظور تبيين مسئله حجاب و عفاف و پاسخگويي به شبهات احتمالي همزمان با روز ملي حجاب و عفاف همايش بزرگي با عنوان نگاهي به مباني حجاب در قرآن و معارف اهل بيت (ص) با حضور سخنرانان برجسته در فرهنگسراي ولاء برگزار مي شود كه پيش بيني حضور بيش از 400 نفر از علاقه مندان شده است.

 

پورنظري با اشاره به اينكه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحکيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، خاطرنشان كرد:‌ كارگاه هاي آموزشي متنوعي با عناوين همسرداري، فرزندپروري،كاهش آسيب پذيري بانوان، مدو لباس اسلامي از تاريخ 15 تيرماه در سطح محلات و مجموعه شهربانو برگزار شده است كه بالغ بر 1200 نفر از بانوان از اين خدمات آموزشي بهره برده اند.

 

مسئول امور بانوان شهرداري منطقه 20 به برپايي اردوهاي تفريحي و آموزشي ويژه بانوان سطح منطقه نيز اشاره كرد و اظهار داشت: بامشاركت سازمان فرهنگي و هنري برگزاري اردوي تفريحي براي 500 نفر از بانوان فعال و رابط شورايار اين منطقه به مقصد بوستان پرديسان بانوان پيش بيني شده است.

 

گفتني است تمامي برنامه هاي روز ملي عفاف و حجاب با موضوع هاي، مباني حجاب در قرآن و معارف اهل بيت(س)، عفاف و حجاب و تاثير آن در تحکيم بنيان خانواده شامل همسرداري و فرزند پروري، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي در جامعه، محيط کار و مهماني، ترويج سبک زندگي اسلامي ايراني شامل ترويج مد و البسه اسلامي، ايراني با توجه به رويکرد توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني و همچنين زيبايي هاي عفاف و حجاب، اجرا خواهد شد.

نظر شما