دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۳۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
در پي انتشار خبر نشست انتخاباتي رضايي لاريجاني و قاليباف مشاور محسن رضايي توضيحاتي را ارائه کرد.

فارس: عيسي ‌گل‌وردي مشاور محسن رضايي خبر نشست بين محسن رضايي، علي لاريجاني و محمد باقر قاليباف را تکذيب کرد.

 

وي با بيان اينکه چنين جلسه‌اي برگزار نشده است تصريح کرد: کساني که چنين اخباري را منتشر مي‌کنند نبايد بدون اطلاع دقيق با رسانه‌ها مصاحبه کنند.

 

گل‌وردي با اعلام اينکه محسن رضايي معتقد به تشکيل يک دولت جمعي و ائتلافي از نيروهاي ارزشي و کارآمد است اظهار داشت: ممکن است وي در آينده جلساتي با نامزدهاي ارزشي داشته باشند ولي تاکنون چنين جلسه‌اي تشکيل نشده است.

 

وي افزود: نه تنها آقايان قاليباف و لاريجاني بلکه چند نفر ديگر از نامزدهاي احتمالي نيز از دوستان آقاي رضايي هستند و وي معتقد است همه آنها بايد در دولت آينده باشند.

 

مشاور رضايي در پايان خاطرنشان کرد: اگر آقاي رضايي رئيس جمهور شود ديگر نامزدهاي احتمالي کارآمد و متعهد را در دولت آينده بکار خواهد گرفت.

 

گفتني است چند روز قبل سيدحسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي گفت که نشست‌هاي چندجانبه‌اي بين برخي نامزدهاي مطرح رياست جمهوري صورت گرفته است که از جمله مي‌توان به نشست و گفت‌وگو بين آقايان لاريجاني، قاليباف و رضايي اشاره کرد.

 

همچنين مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي به نقل از لاريجاني هرگونه ديدار با قاليباف و رضايي را تکذيب کرد.

 

حسن زماني مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، در پاسخ به سؤالي درباره ادعاي يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مبني بر ديدار انتخاباتي علي لاريجاني با قاليباف و رضايي، گفت: بنده اين موضوع را با آقاي لاريجاني در ميان گذاشتم که ايشان از انتشار چنين خبري ابراز تعجب کرد.

 

وي افزود: آقاي لاريجاني موضوع ديدار با آقاي قاليباف و رضايي را شديداً تکذيب کرد و گفت، چنين ديداري از اساس کذب بوده و انجام نشده است.

نظر شما