شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۳۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
چهارمين جشنواره ورزشي تفريحي در منطقه 4 پايان يافت
جشنواره ورزشي تفريحي شهرداري منطقه چهار که به مدت 10 روز در پارک پليس برپا بود، علاوه بر برنامه هاي متنوعي که روزانه از ابتداي روز براي شهروندان مشرق نشين تهران داشت، شبها هم برنامه هاي استيجي براي شهروندان برگزار مي کرد که اوج اين برنامه ها در شب آخر اين جشنواره، همزمان با اختتاميه اين جشنواره بود.

به گزارش خبرنگار«شهر»، شب پنجشنبه 21 تير بوستان پليس بيش از 11 هزار شهروند شرق تهران شانه به شانه ي هم بر روي سکوها، چمن‏ها و هر جايي که امکان داشت، نشستند و هم دل و هم صدا با برگزار کنندگان اختتاميه جشنواره منجي موعود شبي شاد را در کنار هم سپري کردند.


در اين جشنواره همه نوع برنامه اي وجود داشت، جشن و شادي بچه‏ها با پنگول، اجراي برنامه‏هاي طنز و تقليد صدا با حسن ريوندي، موسيقي و آواز، مناجات و دعاي دسته جمعي و فريادهاي اللهم عجل لوليک الفرج... و سخنراني شهردار منطقه .


در اين ميان آنچه مسلم بود استقبال شهروندان از برنامه‏هاي شاد و فرحبحش است به طوري که با اجراي برنامه هاي اين چنيني هر کدام از شهروندان به فراخور سن و ويژگي‏هاي شخصيتي واکنش‏هايي متناسب از خود نشان مي دادند.



حسن کريميان، شهردار منطقه چهار در پاسخ به خبرنگار«شهر» درباره سياستگذاري اين منطقه براي افزايش برنامه هايي از اين دست با توجه به استقبال کم نظير شهروندان گفت: در وهله اول بايد از شهروندان تشکر کرد که در چنين برنامه هايي در کمال آرامش نظم موازين را رعايت کرده ، از حد وحدود خارج نمي شوند و اين باعث مي شود تا شهرداري براي اجراي دوباره برنامه هايي از اين دست انگيزه داشته باشد.


وي افزود: در حوزه فرهنگي اجتماعي در طول سال برنامه ريزي منظمي در سطح کلان براي کل مناطق شهرداري تهران وجود دارد و با توجه به اينکه تعداد ساکنان منطقه چهار بيشتر است مسلما استقبال از اينگونه برنامه ها در اين منطقه از سوي شهروندان نيز بيشتر است.

اين گردهمايي و حلقه شاد شهروندان منطقه چهار شهرداري تهران تا واپسين ساعتهاي پنج شنبه 21 تير با حضور شهردار منطقه و معاونانش ادامه داشت و مسوولين و شهروندان در کنار يکديگر آخرين شب از شبهاي جشن و سرور شعبانيه را با هم سپري کردند.

نظر شما