يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۸
کد خبر: ۵۳۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
با حضور رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران و مهندس فضل الله اندرزي شهردار منطقه جشنواره ورزشي و تفريحي منطقه شانزده با 20 رشته ورزشي و بيش از 100 پايگاه در بوستان بعثت آغاز شد.
به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 در مراسم افتتاح رسمي جشنواره فرهنگي ،ورزشي آقا مير رييس سازمان ورزش شهرداري تهران ضمن بازديد از بخش ها و پايگاه هاي ايجاد شده در بوستان بعثت گفت: برگزاري اين جشنواره به منظورايجاد نشاط و شادابي با محوريت ترويج اصول و مباني فرهنگي و ورزشي در محلات برگزار مي شود.
 
وي ضمن اشاره به فعاليت هاي خوب ورزشي به ويژه ورزش هاي همگاني در منطقه از تدابير و حمايت هاي شهردار منطقه در زمينه توسعه زير ساخت هاي ورزشي در منطقه شانزده تشکر کرد و اظهار اميدواري نمود شهروندان منطقه از فرصت ها و پتانسيل هاي موجود در جهت رشد و پويايي جسمي و روحي خود بهره مند شوند. 
 
فضل الله اندرزي شهردار منطقه 16در حاشيه افتتاحيه رسمي جشنواره تفريحات ورزشي منطقه گفت: منطقه شانزده همواره مهد پرورش چهره هاي شاخص ورزشي در عرصه هاي مختلف ملي است و برپايي جشنواره فرهنگي تفريحي را براي حفظ سلامتي و شادابي شهروندان گرامي ضروري است و افزود اميدواريم ورزش در تمامي ارکان زندگي شهروندان نهادينه شود.
 
شهردار منطقه 16 برگزاري جشنواره ورزشي در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبي براي تزکيه روح و جسم دانست و ضمن اشاره به هدف از برگزاري جشنواره تابستاني مبني بر غني سازي اوقات فراغت شهروندان گفت: برنامه هاي متنوع و مفرحي فراهم شده تا خانواده ها لحظات شادي را در کنار يکديگر سپري نمايند.
 
اندرزي توجه به برنامه ريزي دقيق و آموزش هاي لازم در جهت حمايت و هدايت ظرفيت ها و استعداد هاي ورزشي را مورد تاکيد قرار داد و گفت: حضور شهروندان منطقه در جشنواره ورزشي ، تفريحي را نشانه بارز علاقمندي شهروندان به امر ورزش و وجود استعداد هاي زيادي در منطقه دانست .
 
در اولين روز از افتتاحيه جشنواره ورزشي و تفريحي منطقه 16 بيش از 12000 تن از شهروندان با حضور در پايگاه هاي ايجاد شده در حاشيه درياچه بوستان بعثت از امکانات ايجاد شده استفاده کردند.
 
از نکات جالب توجه در برگزاري اين جشنواره ايجاد پايگاه هاي ورزشي ويژه خردسالان زير ده سال و سالمندان بالاي 60 سال هست که امکانات ورزشي و تفريحي مناسب را ارائه مي دهند.

نظر شما