شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۳۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
در ماه رمضان با بيش از30 برنامه ديني و بين المللي؛
برج ميلاد تهران با بيش از 30 برنامه ديني، فرهنگي و هنري، علمي، اجتماعي همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ميزبان شهروندان و علاقه مندان تا ساعت 2 بامداد است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، فرزاد هوشيار پارسيان مديرعامل برج ميلاد تهران با بيان اين مطلب در تشريح برنامه هاي ماه رمضان گفت: اين برج در رويکرد جديد فرهنگي خود به مأذنه ايران اسلامي تبديل شده است و ايجاد برنامه هاي ديني، ارزشي، فرهنگي و اجتماعي در بلندترين برج پايتخت که اين روزها تبديل به يکي از مکان هاي فرهنگي و تفريحي تهران شده است، بايد به عنوان يک وظيفه تلقي شود.

 

وي افزود: به همين منظورهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 33 برنامه ديني، ارزشي،فرهنگي و هنري تبيين شده است که از جمله آنها برنامه کارگاه آموزشي رويت هلال ماه رمضان و افتتاح باشگاه نجوم برج ميلاد تهران است.

 

اطعام ايتام در برج ميلاد

 

به گفته هوشيار پارسيان، راه اندازي غرفه قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد، اطعام ايتام در برج ميلاد،مراسم شب هاي قرآني با حضور قاريان مصري و ايراني، تصويرسازي با موضوع فلسطين به مناسبت روز قدس، نور افشاني و ليزر روي برج همزمان با عيد از ديگر برنامه هاي ماه رمضان برج ميلاد است.

 

برپايي جشنواره رمضان ميراث مسلمانان

 

مديرعامل برج ميلاد تهران با اشاره به جشنواره رمضان ميراث مسلمانان و آغاز به کار غرفه کشورهاي اسلامي گفت: آيين سنتي ماه رمضان در بسياري از کشورهاي مسلمان برپا مي شود و در هر گوشه اي از جهان که مسلماني زندگي مي کند، ماه رمضان در ظرف فرهنگ بومي آن منطقه قرار مي گيرد.

  

وي ادامه داد: جشنواره رمضان ميراث مسلمانان نمادي از کشورهاي اسلامي در ماه رمضان و نشان دادن آيين هاي آنهاست. مراسم افتتاحيه اين جشنواره سوم مرداد ماه ساعت 17 در برج ميلاد تهران برپا مي شود و بازديد کنندگان تا 14 مرداد مي توانند از غرفه هاي ملل کشورهاي اسلامي و تنوع غذايي آنها در ماه رمضان واقع در طبقه دوم لابي برج ميلاد آشنا شوند.


هوشيار پارسيان تصريح کرد: در حاشيه جشنواره ماه رمضان، نشست هاي موضوعي نيز با حضور اساتيد و کارشناسان برجسته در طول ايام جشنواره از ساعت 19 تا 22 برگزار خواهد شد و علاقه مندان مي توانند در اين نشست ها حضور به هم رسانند.

  

به گفته وي، غرفه پاسخ به سوالات شرعي از ديگر برنامه هاي ماه رمضان است که بازديد کنندگان و علاقه مندان مي توانند براي پاسخگويي به سوالات شرعي خود مي توانند به اين غرفه مراجعه کنند.

 

مديرعامل برج ميلاد تهران تصريح کرد: غرفه پاسخ به سوالات شرعي در لابي برج ميلاد تهران قرار گرفته شده است و بازديدکنندگان در طول ماه مبارک رمضان مي توانند از ساعت 18 تا 23 به اين غرفه مراجعه کنند.

 

برگزاري کنسرت موسيقي ملل، برگزاري جشن رمضان،راه اندازي قطار شادماني ، ايستگاه بازي هاي رايانه اي، دوچرخه سواري،عروسک گردان، پانتوميم، برگزاري جشنواره دائمي ساخت هواپيماهاي مدل و بادبادک، موسيقي محلي، چادر عشايري، راديو برج ميلاد، از ديگر برنامه هاي ماه رمضان برج ميلاد تهران است که مديرعامل برج به آن اشاره کرد.

نظر شما