دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۳۸۴۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
همزمان با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، ماه ضيافت الهي، سومين نمايشگاه و جشنواره بزرگ قرآني منطقه 22 در بوستان جوانمردان ايران برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: شهرداري منطقه با هدف ترويج فرهنگ قرآني ميان شهروندان، براي سومين سال متوالي به برگزاري جشنواره و نمايشگاه قرآني اقدام کرده است. برپايي جشنواره و نمايشگاه قرآني امسال با مشارکت فرهنگسراي تهران صورت مي گيرد و بوستان بزرگ جوانمردان محل برپايي آن خواهد بود.

 

وي ادامه داد: اين نمايشگاه با غرفه هايي چون عرضه قرآن هاي نفيس ، تفسير هاي قرآني، داستانهاي قرآني، کتب اجتماعي و ادعيه، محصولات قرآني، تابلو فرش، صنايع دستي و ...  با رويکرد ارائه برنامه هاي مذهبي، مشاوره ديني، قرآن و مديريت محله، کودک و قرآن، علم و قرآن، حجاب و قرآن و ... از ابتداي ماه رمضان تا پايان اين ماه، پذيراي شهروندان خواهد بود. فرهنگسراي تهران نيز برنامه هاي متنوع و جذابي را در خلال برپايي اين نمايشگاه برگزار خواهد کرد.

 

وي افزود: شهروندان مي توانند با با حضور در اين نمايشگاه، ضمن غني سازي اوقات فراغت خود و فرزندانشان، براي خريد جديدترين محصولات قرآني از تخفيف ويژه بهره مند شوند. فضاي زمين اسکيت همجوار با نمايشگاه نيز محل برگزاري جشنواره قرآني خواهد بود و برنامه هاي متنوعي در آن برگزار خواهد شد که تلاوت قرآن ، جزء خواني، تواشيح، مسابقه، خاطره گويي و ... از جمله آنهاست. زمان فعاليت اين نمايشگاه و جشنواره قرآني، از يک ساعت بعد از افطار تا ساعت 30/23 است.

 

شهردار منطقه 22 در پايان خاطرنشان کرد: شهرداري منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفته که تمامي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي پيش بيني شده براي ماه مبارک رمضان،اوقات خوش و سرشار از معنويتي را براي شهروندان ساکن در پهنه ي شمال غربي پايتخت رقم بزند.

نظر شما