دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۳۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان منطقه 21 با شعار «شهر خدا، شهر شکيبايي» آغاز مي‌شود.

به گزارش شهر،‌ هومن اهرامي مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 21 با بيان اينكه اين منطقه در ماه مبارک رمضان بيش از 40 اجرا خواهد داشت، گفت: برنامه بر آستان جانان وِيژه خانواده ها در فضايي شاد و معنوي شامل برنامه‌هايي مانند ترتيل قرآن، جزء خواني، سخنراني مذهبي، موسيقي سنتي، تواشيح، مسابقات کودک و بزرگسال، نمايش و بخش ميهمانان ويژه و غرفه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي، زنبور درماني، کالاي حجاب، راديو، نقاشي و قصص قرآني، مشاوره مذهبي و روانشناسي، مسابقات و سرگرمي، نجوم، کاريکاتور و هنري به مدت 17 شب در بوستان نرگس قبل از افطار اجرا مي‌شود.


وي افزود: عطر دلدادگي يكي ديگر از برنامه‌هايي است كه براي دومين سال هر شب در يک محله و يک مسجد با سخنراني کارشناسان مذهبي پيرامون فضائل ماه رحمت و برکت و مسائل ديني توسط خانه فرهنگ نوردانش برگزار مي‌شود.




اهرامي با اشاره به برنامه خانه فرهنگ وردآورد، ادامه داد: اين مركز کارگاه آموزش راستگويي را با هدف ارتقاء اخلاق عمومي شهروندان و حاکم کردن هنجارها در خصوص اخلاق و معارف ديني در تاريخ 9 مرداد برگزار مي‌کند. کارگاه آموزش اخلاق شهروندي نيز با هدف گسترش اخلاق آپارتمان نشيني 9 مرداد در کتابخانه حزين لاهيجي تهرانسر برگزار مي‌شود.


به گفته وي، کتابخانه مشارکتي مسجد النبي (ص) مسابقه کتابخواني نگين کعبه را از تاريخ 10 تا 31 مرداد و مراسم سفره آسماني را در تاريخ 14 مرداد با حضور کودکان برگزار مي‌کند. پند اخلاقي هفته برگرفته از گفتار معصومين (ع) هر هفته به صورت پيامک به اعضاء سامانه فرهنگي منطقه ارسال مي‌شود.


وبگاه منطقه 21 به نشاني http:// 21.farhangsara.ir حاوي اطلاعات برنامه‌هاي منطقه است و سامانه پيامک 2000183721 و پست الکترونيک farhangsara_21@yahoo.com پذيراي پيشنهادات و انتقادات شهروندان در خصوص برنامه هاي ماه رمضان است.

نظر شما