دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۳۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
فردا در شهرک سينمايي مختارنامه/
پروژه نماهنگ صبح رستگاري به تهيه‌کنندگي سيدهادي منبتي و از توليدات موسسه تصوير شهر دوشنبه-2 تير- با تصويربرداري در شهرک سينمايي مختارنامه آغاز مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، توليد پروژه نماهنگ صبح رستگاري به کارگرداني مازيار رضاخاني و تهيه کنندگي سيدهادي منبتي روز دوشنبه در شهرک سينمايي مختارنامه آغاز مي شود که با تصويربرداري در اطراف شهرستان‌هاي بندرعباس و بندر لنگه از توابع استان هرمزگان و منطقه کوير مرنجاب ادامه يافته و در استان تهران، شهرستان فيروزکوه به پايان مي رسد.


اين نماهنگ 6 دقيقه اي که با موضوع شهادت مولي علي ابن ابيطالب(ع) است، داستان جواني را روايت مي کند که براي سفر به مشهد مقدس در فرودگاه تهران سوار هواپيما مي شود، او که مدتهاست دچار پريشان احوالي شده و با درون خود در گفتگو است در پي يافتن، کشف و شهود است تا لحظه عروج مولي را در ذهن خود بسازد...


اين کشف و شهود به دور از کليشه سازي در قالب يک کليپ با موسيقي دکتر محمدرضا آزادي فر به انجام مي رسد.


مجري طرح نماهنگ صبح رستگاري عبدالمجيد مصاحبي است که علي تبريزي به عنوان تصويربردار، مرتضي فربد به عنوان طراح صحنه، سميرا کشورنژاد به عنوان طراح لباس و ساناز بختياري، محمد معتمدي و علي کيان به عنوان بازيگران اين پروژه وي را همراهي مي کنند.


نظر شما