يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
با حضور صابر ساده و علي رضا برنجي برگزار مي‌شود
ادبيات ايران و جهان و جايگاه شعر و ترانه در سلسله جلسات انجمن ادبي خانه فرهنگ آيه با حضور شاعران معاصر صابر ساده و عليرضا برنجي دوشنبه‌هاي هر هفته بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي فردوس، اين جلسات که در خانه فرهنگ آيه از مراکز وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه5 برگزار مي‌شود دوشنبه‌هاي هر هفته ساعت 16 به بررسي ادبيات ايران و جهان و جايگاه شعر و ترانه مي‌پردازد.


صابر ساده صاحب آثاري چون يک اتفاق دو نفره (مجموعه شعر به همراه استاد دلخاني)، شاعر در طابوت (مجموعه شعر)، زير سايه پرسپوليس (مجموعه داستان هاي کوتاه)، کسي مرا نديده است (مجموعه شعر عاشقانه)، نام پدرم ترانه بود (مجموعه ترانه)، من با کسي شوخي ندارم (مجموعه شعر)، نام من کنايه است (مجموعه 10 نامه با ديد نقد کلي به آثار 10 شاعر و نويسنده معاصر ايران)، خورشيد در دشت ادبيات غروب نمي کند (مجموعه مقالات در حيطه ادبيات)، ادبيات در آيينه ديروز و امروز (تاريخ ادبيات از مشروطه تا امروز به همت گروه ادبي پيغام سپيد)، در خنکاي نقد (نقد بر آثار ادباي ايران از دهه ي 60 تا دهه ي 90 به همت گروه ادبي پيغام سپيد)، سيري در ترانه فارسي (معرفي و نقد ترانه فارسي از ابتدا تا به حال)، زبان و افت و خيزهايش در زمان (کتابي تحقيقي پيرامون زبان و مسائل زبان شناسي) و... است که برخي از اين آثار چاپ شده و برخي ديگر در دست تهيه و چاپ است.



علاقمندان براي شرکت در اين برنامه ادبي مي توانند به خانه فرهنگ آيه واقع در شهرک اکباتان - خيابان اصلي فاز يک- روبروي ورزشگاه راه آهن مراجعه كنند و يا با شماره هاي 44656495 –44667633 تماس بگيرند.


همچنين نشاني اينترنتي : ferdos.farhangsara.ir جهت ارائه اطلاعات بيشتر در خدمت مخاطبان است.


نظر شما