شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۴۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱
عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس با ابراز نگراني از اينکه قبح فساد اداراي و مالي در جامعه ريخته شده است، گفت: انتظار مجلس از رئيس‌جمهوري که با شعار مبارزه با فساد روي کار آمد اين بود که حداقل در دوران رياست جمهوري وي ريشه‌هاي فساد خشک شود و مرتب خبر وقوع فساد در حجم بالا به گوش نرسد.

خانه ملت: عباس رجائي، گفت: متاسفانه قبح فساد اداراي و مالي در جامعه ريخته شده است.

نماينده مردم اراک و کميجان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه تخلفات با موضوع فساد و قاچاق زماني بسيار کم اتفاق مي‌افتاد، افزود: سياست‌هاي اقتصادي و اداري دولت‌هاي پس از دوران دفاع مقدس زمينه ساز آن شد که قبح فساد ريخته شود.

وي، با بيان اينکه امروز شاهد حرکت‌هاي سازمان يافته فساد اقتصادي و اداري هستيم، فساد سه هزار ميليارد توماني را مصداق ادعاي خود خواند و تاکيد کرد: البته دستگاه قضايي توانست در برخورد با مفسدان اقتصادي عملکرد قابل قبولي داشته باشد و پرونده را تا صدور حکم نهايي پيش ببرد.

رئيس کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس نهم با يادآوري شعار انتخاباتي مبارزه با مفاسد رئيس‌جمهور، گفت: انتظار مجلس از رئيس‌جمهوري که با شعار مبارزه با فساد روي کار آمد اين بود که حداقل در دوران رياست جمهوري وي ريشه‌هاي فساد خشک شود و مرتب خبر وقوع فساد در حجم بالا به گوش نرسد.

رجائي، ادامه داد: اميدواريم بوديم که رئيس‌جمهور با شعار مبارزه با فساد اقتصادي بازي انتخاباتي نکند و زماني که نام نزديکان و اطرافيان وي در پرونده‌هاي فساد و تخلفات اداراي و مالي آورده مي‌شود، رويکردي منطقي داشته باشد.

عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس با بيان اينکه توقع داريم شاهد حداقل مسائل و مفاسد باشيم، تصريح کرد: متاسفانه در زمان حاضر شاهد فساد شکل گرفته بزرگي هستيم که هر روز شدت بيشتري گرفته و لازم است جلوي آن گرفته شود.

نظر شما