دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
برج ميلاد تهران با همکاري آژانس هاي گردشگري به مبدا تورهاي تهران گردي پايتخت تبديل شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، به گزارش روابط عمومي برج ميلاد تهران، فرزاد هوشيار پارسيان مديرعامل برج ميلاد تهران با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اينکه برج ميلاد تهران به عنوان بلندترين سازه کشور، نماد مدرن پايتخت به حساب مي آيد، درصدد هستيم تا اين نماد را با تهران قديم پيوند بزنيم.
وي افزود: به همين منظور با همکاري آژانس هاي گردشگري برج ميلاد تهران به عنوان مبدا گردشگران و تهران گردان باشد تا در يک مسير تعريف شده گردشگران بتوانند از جاذبه هاي تاريخي و مدرن پايتخت بازديد داشته باشند.
به گفته هوشيار نخستين اقدام ما براي پيوستن برج ميلاد به مسيرهاي گردشگري شهر تهران همزمان با ماه رمضان است و به همين دليل تورهاي مذهبي را به اين منظور برگزار مي کنيم.

 
مديرعامل برج ميلاد تهران با اشاره به برنامه هاي مختلف ماه رمضان بلندترين سازه کشور توضيح داد: علاقه مندان و بازديدکنندگان مي توانند در ماه مبارک رمضان نسبت به ثبت نام اين تورهاي مذهبي اقدام کنند که در اين صورت علاوه بر برنامه هاي ماه رمضان برج ميلاد تهران ،مي توانند در امامزاده هاي سيد اسماعيل، سيد نصرالدين، سيد يحيي و امامزاده زيد بازديد کنند.

 
اين مقام مسوول ادامه داد: تورهاي نيم روزه ويژه ماه رمضان به همراه ماشين، ورودي و بيمه افراد18 هزار تومان است که علاقه مندان مي توانند اين بليت ها را از گيشه فروش بليت برج ميلاد تهران و يا آژانس گردش آفرينان پارس تهيه کنند.

 
هوشيار پارسيان از برنامه تورهاي تهران گردي «از برج تا برج» خبر داد و گفت: يکي ديگر از برنامه هاي ما براي تورهاي تهران گردي بازديد از برج هاي مهم شهر تهران از گذشته تا معاصر است که بر اين اساس گردشگران مي توانند در مسير تور تهران گردي خود از برج هاي طغرل، آزادي و برج ميلاد تهران بازديد کنند.

 
وي تصريح کرد: اين تورها در قالب تورهاي يک روزه و نيم روزه پيش بيني شده است. همچنين قرار است به منظور رونق دهي به گردشگري شهر تهران، تفاهم نامه هايي را با مديران کاخ ها به امضا برسانيم که در اين گشت ها علاوه بر بازديد بافت قديم و برج ميلاد تهران، کاخ هاي پايتخت را نيز به گردشگران معرفي کنيم تا مردم نسبت به تاريخ گذشته و حال شهري که در آن زندگي مي کنند آگاهي داشته باشند.

 
به گفته هوشيار پارسيان، با امضاي تفاهم نامه با کاخ هاي پايتخت، بليت هاي تهران گردي با مقصد برج ميلاد تهران در تمامي اين کاخ موزه ها به فروش مي رسد.

نظر شما