شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
استقبال 60هزار نفري شهروندان از جشنواره برج/
مديرعامل برج ميلاد با بيان اينکه تاکنون 60 هزار نفر از جشنواره رمضان که در حال برگزاري در برج ميلاد تهران است، استقبال کرده اند، گفت: برنامه هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي برج ميلاد که در قالب جشنواره رمضان در حال برگزاري است ، تا نيمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، فرزاد هوشيار پارسيان در مورد برنامه هاي برج ميلاد تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بيش از 30 برنامه ديني، فرهنگي و هنري، علمي، اجتماعي همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در برج ميلاد تهران در حال برگزاري است و تا ساعت 2 بامداد ميزبان شهروندان تهراني هستيم.

 

وي ادامه داد: برج ميلاد در رويکرد جديد فرهنگي خود به مأذنه ايران اسلامي تبديل شده و ايجاد برنامه هاي ديني، ارزشي، فرهنگي و اجتماعي در بلندترين برج پايتخت که اين روزها تبديل به يکي از مکان هاي فرهنگي و تفريحي تهران شده است، بايد به عنوان يک وظيفه تلقي شود.

 

مدير عامل برج ميلاد افزود: جشنواره رمضان نيز در برج ميلاد در حال برگزاري است که تاکنون بيش از 60 هزار نفر از شهروندان از اين جشنواره استقبال کرده اند.

 

هوشيار افزود: شب هاي برج در ماه مبارک رمضان ، شب هايي زنده، مذهبي و پويا است که با استقبال گسترده شهروندان رو به رو شده است.

 

وي در ادامه به اجراي برنامه هايي نظير برگزاري برنامه کارگاه آموزشي رويت هلال ماه رمضان و افتتاح باشگاه نجوم، راه اندازي غرفه قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد، اطعام ايتام، مراسم شب هاي قرآني با حضور قاريان مصري و ايراني، تصويرسازي با موضوع فلسطين به مناسبت روز قدس و نور افشاني و ليزر روي برج همزمان با عيد اشاره کرد و گفت: جشنواره رمضان ميراث مسلمانان نيز که نمادي از کشورهاي اسلامي در ماه رمضان و نشان دادن آيين هاي آنهاست، هم اکنون در برج ميلاد در حال برگزاري است که با استقبال زياد شهروندان روبه رو شده و بازديد کنندگان تا 14 مرداد مي توانند از غرفه هاي ملل کشورهاي اسلامي و تنوع غذايي آنها در ماه رمضان واقع در طبقه دوم لابي برج ميلاد بازديد کنند.

 

هوشيار پارسيان تصريح کرد: در حاشيه جشنواره ماه رمضان، نشست هاي موضوعي نيز با حضور اساتيد و کارشناسان برجسته در طول ايام جشنواره از ساعت 19 تا 22 برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند در اين نشست ها حضور به هم رسانند.

 

مدير عامل برج ميلاد ديگر برنامه هاي برج در ماه مبارک رمضان را برگزاري کنسرت موسيقي ملل، راه اندازي قطار شادماني، راه اندازي ايستگاه بازي هاي رايانه اي، دوچرخه سواري،عروسک گردان، پانتوميم، برگزاري جشنواره دائمي ساخت هواپيماهاي مدل و بادبادک، موسيقي محلي، چادر عشايري و راديو برج ميلاد بر شمرد.

 

وي در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه هاي برج ميلاد و برگزاري جشن ها تا نيمه ماه مبارک ادامه خواهد داشت و پس از آن برنامه هاي برج براي عيد فطر آماده سازي مي شود.

 

نظر شما