دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۴۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
شهردار منطقه 22 در جشن ميلاد باسعادت کريم آل طاها امام حسن مجتبي (ع) برگزار شد، از بهره برداري از درياچه چيتگر همزمان با بهار سال 92 خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، جشن بزرگ ميلاد فرخنده امام حسن مجتبي (ع) همزمان با ويژه برنامه "بر آستان جانان" و سومين نمايشگاه و جشنواره قرآن کريم در بوستان جوانمردان ايران با حضور حسين مرادي شهردار ، هوشيار معاون اجتماعي و فرهنگي، شهرداران نواحي همچنين تعدادي از مديران منطقه و بسياري از شهروندان منطقه برگزار شد.

 

مرادي در اين برنامه گفت: با تدابير دکتر قاليباف شهردار تهران شاهد برپايي برنامه هاي قرآني متعددي در تمامي مناطق تهران هستيم که شور و نشاط معنوي شهروندان را در ماه مبارک ضيافت الله، بالا برده است.

 2سال پيش اولين نمايشگاه و جشنواره قرآني پايتخت به همت شهرداري منطقه 22 در پهنه ي شمال غربي تهران برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و امسال براي سومين سال متوالي اين جشنواره در بوستان بزرگ جوانمردان ايران با مشارکت فرهنگسراي تهران برگزار شده است.

 

وي ادامه داد: اين بوستان بعنوان يکي از طرحهاي بزرگ فرامنطقه اي منطقه 22 است که از نظر وسعت پس از بوستان جنگلي چيتگر و آبشار تهران، سومين بوستان گسترده منطقه محسوب مي شود. اين بوستان از نظر وجود فضاهاي تعريف شده در آن، تفاوتهاي بسياري دارد.

 

وي با تقدير و تشکر از عوامل و دست اندرکاران اجرايي اين بوستان افزود: انشاالله بتوانيم همزمان با بهار سال 92 درياچه چيتگر را نيز با همکاري و همت همکارانمان در شهرداري تهران و شهرداري منطقه 22 به بهره‌برداري برسانيم. عمليات اجراي حوزه آبگير و حوزه ساحلي درياچه چيتگر اکنون با سرعت در جريان است و اين پروژه پس از بهره برداري، فضايي تفريحي خواهد بود که بيش از 10 برابر بوستان جوانمردان وسعت دارد.

 

وي در پايان صحبتهاي خود از عوامل اجراي برنامه «برآستان جانان» بويژه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه و فرهنگسراي تهران تشکر کرد.

 

مولودي خواني حاج حسين هوشيار، برگزاري مسابقه و اهداي 8 سفر زيارتي مشهد از سوي شهرداري منطقه 22 به برگزيدگان، اجراي سرود ، تواشيح و ... از ديگر بخشهاي جشن ميلاد فرخنده امام حسن مجتبي (ع) در بوستان جوانمردان ايران بود. در پايان برنامه نيز از سوي فرهنگسراي تهران، مراسم تجليل از شهردار و معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 22 به دليل تعامل، مشارکت و همکاري مناسب در برگزاري جشنواره و نمايشگاه قرآني «برآستان جانان» برگزار شد.

نظر شما