شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۴۳۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
به همت شهرداري منطقه 3 و همزمان با ميلاد حضرت امام حسن مجتبي(ع) ،مراسم تجليل از حافظان و قاريان ممتاز و بين المللي در بوستان ملت برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3، محسن پيرهادي معاون امور اجتماعي و فرهنگي اين منطقه با بيان اين خبر گفت: در اين مراسم تعداد 11 نفر از حافظان و قاريان برجسته و بين المللي با اهداي هدايايي از سوي پشمچي زاده شهردار منطقه تقدير شدند. پيرهادي در ادامه تصريح کرد: حسين رستمي، علي اکبر ملک شاهي، سيد حسين حجت، استاد جهان بخش فرجي، مهدي تاج زاده، محمد حسين مجيد پور از قاريان برجسته قرآن و زهرا کلباسي، زينب تقدسي، مهديه السادات مدني، اعظم ذکايي پور، فاطمه صامت از حافظان ممتاز قرآن تجليل شدند. وي درخصوص برنامه هاي مراسم تجليل از چهره هاي قرآني افزود: احسان فدايي مداح و محمد حسين شکري خواننده مذهبي نواي " ربنا" ، گروه تواشيح بين المللي محراب، محمد تقي خان نابغه قرآني جهان اسلام ازكشور پاكستان و دکتر ميداني کارشناس مذهبي از مهمانان برنامه فوق بودند.

در ادامه اين مراسم، دکتر ميداني کارشناس مذهبي درباره گذشت و انفاق در زندگي تصريح کرد: مهمترين ركن در نظام خانواده پدر و مادر و زن و شوهر است كه هركدام از حقوق ويژه اى در ارتباط با يكديگر و در ارتباط با فرزندان برخوردار هستند، به عبارتي هر چه خانواده به سوي اسلامي و قرآني شدن پيش رود ، قطعاً جامعه نيز سالم تر خواهد بود. وي خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات و نابساماني هايي که ممکن است در زندگي پيش بيايد، بايد صبر پيشه کرد، اگر کسي در مقابل ناملايمات و مشکلات و بد اخلاقي ها صبر و بردباري از خود نشان ندهد و بداخلاقي و بدي را با بدي جواب دهد، پيوند عاطفي و رابطه محبت آميز زناشويي آسيب ديده و دامنه اختلافات وسعت يافته و بالطبع بر مشکلات افزوده خواهد شد. وي ابراز کرد: آداب انفاق در سنت واحاديث معصومين(ع) ، حكمت وآگاهى‏انسان را در اداره اقتصادى خانه مضاعف مى‏سازد وبراى استفاده بيشتر بخشى از اين آداب را يادآور مى‏شويم .

نظر شما