يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۴
کد خبر: ۵۴۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
قاليباف در جمع سفراي کشورهاي اسلامي:
شهردار تهران در ديدار با سفيران کشورهاي اسلامي اظهار کرد: افکار و نقشه هاي پليدي که به فکر ايجاد تشطط و چندپارچگي ميان مسلمانان به ويژه در منطقه استراتژيک خاورميانه است، عزت و اقتدار آنان را نشانه رفته است، لذا بيش از هميشه نياز به کسب شناخت دقيق، وحدت و همدلي و همکاري داريم.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران ، دکتر محمدباقر قاليباف در ضيافت افطاري سفراي کشورهاي اسلامي ضمن تبريک ميلاد امام حسن مجتبي (ع) و ماه مبارک رمضان که به گفته پيامبر اکرم(ص) ماه برکت ، رحمت و آمرزش و روزها و شب هاي آن بهترين روزها و شب هاي خداوند است ، گفت: اميدوارم خداوند به برکت اين ماه عظيم و به شان و عظمت شب هاي قدر دل هاي مسلمانان را به هم نزديک‌تر و عزت ، اقتدار و اتحاد آن‌ها را روز به روز مستحکم‌تر کند.

 

وي ادامه داد: مسلمانان سراسر جهان، کشورها و جوامع اسلامي در دنياي امروز بيش از هر زمان ديگري با فريب ها و نقشه هاي پيچيده دشمنان اسلام مواجه اند.

 

شهردار تهران تصريح کرد: افکار و نقشه هاي پليدي که به فکر ايجاد تشطط و چند پارچگي ميان مسلمانان به ويژه در منطقه استراتژيک خاورميانه است، عزت و اقتدار آنان را نشانه رفته است. لذا بيش از هميشه نياز به کسب شناخت دقيق، وحدت ، همدلي و همکاري داريم.

 

قاليباف ادامه داد: منافع مشترک همه ما ايجاب مي کند که به جاي دميدن در تنور اختلافات و وارد شدن به بازي خطرناک دشمنان ، دست به دست هم دهيم و موجبات تحقق صلح و دوستي پايدار ، ارتقاي کيفيت زندگي شهروندان و نيز بالندگي دنياي اسلام را فراهم کنيم.

 

بر اساس اين گزارش در اين مراسم که شب گذشته برگزار شد ، بيش از 20 تن از سفرا و کاردارهاي کشورهاي اسلامي حضور داشتند.

 

نظر شما