يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۴۶۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
نقاش ايتاليايي همزمان با فرارسيدن روز قدس نمايش مي‏دهد/
همزمان با فرارسيدن روز قدس نمايشگاهي از آثار نقاشي -روبرتو كوتزولينو - هنرمند نقاش ايتاليايي در فرهنگسراي انديشه برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انديشه، «گامي به‌سوي آزادي» عنوان نمايشگاهي است كه از روز دوشنبه 23 مردادماه در نگارخانه انديشه – فرهنگسراي انديشه – برپا خواهد شد.


«روبرتو کوتزولينو» Roberto Cozzolino هنرمند نقاش متولد رم و فارغ التحصيل رشته فني است كه موضوع کارهايش را مردم فلسطين قرار داده است و در اين زمينه تصويرگري مي‌كند. وي از روز شنبه 21 مرداد به تهران آمده تا نمايشگاه خود را با 20 تابلو نقاشي برگزار كند.

کوتزولينو معتقد است مردم ايتاليا تحت تأثير تبليغات رسانه‌اي از حقيقت فلسطين دور شده‌اند و اين امر در کنار لابي صهيونيستي و حمايت‌هاي دولتي اين کشور موجب نوعي ناآگاهي در اين موضوع شده است و از اين رو به‌عنوان انسان آزاده و مستقل بايستي نسبت به اطلاع رساني در اين حوزه فعالانه وارد شد.


اين نمايشگاه به همت اداره كل همكاري‌هاي فرهنگي و هنري سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و رايزني فرهنگي ايران در رم و فرهنگسراي انديشه وابسته به سازمان فرهنگي و هنري شهر داري تهران تدارك ديده شده است.


فرهنگسراي انديشه در خيابان شريعتي نرسيده به پل سيد خندان بوستان هلال احمر واقع شده و علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 88765090 تماس بگيرند.

نظر شما