سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۴۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
شهرام كرمي اميدوار است كه در جشنواره تئاتر فجر «پوتين‌هاي عمو بابا» را به روي صحنه ببرد.

به گزارش «شهر» و به نقل از فارس، شهرام كرمي اظهار داشت: با نمايش «پوتين‌هاي عمو بابا» متقاضي حضور در جشنواره تئاتر فجر شدم که اميدوارم پذيرفته شود تا بتوانم با اين اثر در جشنواره حضور پيدا کنم و شرايط اجراي عمومي‌ آن فراهم شود.



 

وي ادامه داد: «پوتين‌هاي عمو بابا» جزء کارهاي خيلي خاص من است. اکثر آثار من در بستر رئاليسم اجتماعي بوده است اما اين نمايشنامه ساختار متفاوتي دارد. داراي مفاهيمي نمادين است که پرداختن به آن براي من تجربه جديدي محسوب مي‌شود.



  

به گزارش فارس، «پوتين‌هاي عمو بابا» عنوان نمايشنامه‌اي در ژانر دفاع مقدس است که داستان‌ آن درباره سربازي است که رهسپار جنگ مي‌شود اما پس از گذشت سال‌ها برنمي‌گردد...



 

اين نويسنده و کارگردان تئاتر در مورد وضعيت اجراي نمايش «خانه خورشيد» نيز گفت: همچنان منتظر نوبت اجرا براي نمايش «خانه خورشيد» در کانون پرورش فکري هستم.




 

کرمي درخصوص نمايشنامه‌خواني جديدترين نوشته‌اش نيز بيان داشت: هفته گذشته جديدترين نمايشنامه‌ام به عنوان روايت‌هاي واقعي از زندگي روزمره را در خانه هنرمندان نمايشنامه‌خواني کردم که تجربه خوبي بود، زيرا توانستم ضعف‌هاي متن را متوجه شوم و همچنين واکنش مخاطب نيز براي من خيلي مهم بود.

نظر شما