يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۴۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
شهردار منطقه 20 در مراسم تجليل از حميد سوريان قهرمان المپيك 2012 لندن كه با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، معاونان و رئيس ورزش شهرداري تهران و ده‌ها هزار نفر از شهروندان منطقه 20 برگزار شد از احداث نخستين خانه كشتي شهرري و پيشنهاد نام حميد سوريان بر آن خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عظيم بابايي در مراسم تجليل از حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي المپيك 2012 لندن كه با حضور عليرضا دبير عضو شوراي اسلامي شهر تهران، معاون خدمات شهري ، معاون اجتماعي و فرهنگي و رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران، چهره هاي ورزشي همچون حميد استيلي، محسن كاوه،پژمان درستكار، عبدالله زارع و حسن ملكي برگزار شد گفت: به منظور ترويج فرهنگ ورزش در بين شهروندان و تقدير از افتخار آفرينان اين عرصه نخستين خانه كشتي شهرري با پيشنهاد نام حميد سوريان در اين منطقه ساخته مي شود.

 

بابايي با اشاره به اينكه منطقه 20 با داشتن 4 زورخانه در زمينه ورزش هاي باستاني و پهلواني نسبت به مناطق ديگر سرآمد است خاطرنشان كرد: توسعه ورزش هاي پهلواني به اندازه ورزش هاي قهرماني ارزشمند است.

 

وي هدف از برپايي اين مراسم را شكرانه قهرماني غرورآفرين حميدسوريان برشمرد و تصريح كرد: اين پيروزي شيرين باعث همدلي بيش از پيش مردم اين منطقه شده است و اين درحالي است كه ما شاهد دعاهاي خير و تضرع هاي آنان به درگاه الهي براي رخداد اين موفقيت بوديم.

 

عبداله زارع پيشكسوت و مربي كشتي برتر جهان در سال 2009 در حاشيه اين مراسم عملكرد چند سال اخير شهرداري در ترويج ورزش هاي پهلواني در اين منطقه را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: توسعه و گستردگي فعاليت ها و اماكن ورزشي در اين منطقه قهرمان پرور، از ضروريات برنامه هاي مديريت شهري محسوب مي شود.

حميد سوريان در اين مراسم از عبداله زارع به عنوان اولين مربي خود و حمايت هاي او تقدير و تشكر كرد و گفت: ارزشمندي مدال طلايي من در شاد شدن دل هموطنان و همشهريانم است و حضور پرشور همشهريانم در اين مراسم برايم يك افتخار محسوب مي شود.

اين مراسم با ويژه برنامه هاي متنوع از جمله ورزش پهلواني در حالي به پايان رسيد كه حميدسوريان به صورت نمادين اين بار در شهرري در حضور ده ها هزارنفر از همشهريانش بر روي سكوي نخست ايستاد و شهردار منطقه 20 با اهداي لوح تقدير و يک دستگاه خودرو پژو پارس از دلاورمردي هاي سوريان، به عنوان جوان قهرمان و همكار در شهرداري اين منطقه تجليل به عمل آورد.

نظر شما