يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
مجيد يوسفي تهيه‌كننده «ماه عسل»، اين برنامه را آگاهي‌بخش و اميد‌بخش براي مخاطب ارزيابي كرد.

به گزارش «شهر» و به نقل از ايسنا، مجيد يوسفي تهيه‌كننده «ماه عسل» با انتقاد از اينكه در برخي رسانه‌ها به اشتباه به نقل از او بيان كرده‌اند كه «راز » از مسير خود منحرف شده است، خاطرنشان كرد: درست است برخي ملاحظات ساختاري و فرمي هم در اين برنامه وجود دارد، اما دليل اصلي كناره‌گيري من به خاطر سنگين بودن «ماه عسل» به لحاظ محتوا و انتخاب ميهمان‌ها و ساخت پلي بك‌ها بود كه مرا سخت درگير خود كرده است.



 

يوسفي در ادامه با اشاره به اينكه برنامه «راز» راه خود را پيدا كرده است و در اين راستا هر كمكي از دستش بر بيايد براي آن انجام مي‌دهد، افزود: به دليل سنگين بودن برنامه «ماه عسل»، با نادر طالب‌زاده (مجري و كارشناس راز) صحبت كردم كه همكار ديگري را به عنوان تهيه‌كننده انتخاب كنيم.



  

وي در ادامه با اشاره به برنامه «ماه عسل» اظهار كرد: به نظرم «ماه عسل» توانسته است مخاطب را درگير موضوع كند اما نمي‌دانم نگاه رسانه‌ها چيست.



 

يوسفي با اعتقاد بر اينكه در حال حاضر هلال «ماه عسل» كامل شده است و اكنون به سمت باريك شدن مي‌رود، افزود: امسال توانستيم حرف‌هايي بزنيم كه با سال‌هاي قبل متفاوت بود؛ هدفمان اين نبود كه يكسري افراد نيازمند را بياوريم و در قبال آن از مردم اشك بگيريم. هدفمان حتي برانگيختن حس ترحم مردم هم نبود بلكه به دنبال اين بوديم كه به مردم آگاهي‌بخشي و اميدآفريني بدهيم.



 

تهيه‌كننده «ماه عسل» با اشاره به اينكه هدفشان در «ماه عسل» امسال آگاهي‌بخشي و اميدآفريني بود، افزود: مي‌خواستيم مخاطب با يك نگاه عميق‌تر و با تفكر بيشتر به اطراف خود و آدم‌‌هاي ديگر نگاه كند.

نظر شما