يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۴۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
ستاد مرکزي قدس و انتفاضه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اطلاعيه‌اي مسيرهاي هشتگانه راهپيمايي روز جهاني قدس را اعلام کرد.

به گزارش «شهر»، ستاد مرکزي قدس و انتفاضه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در آستانه فرا رسيدن روز جهاني قدس با صدور اطلاعيه شماره 2، مسيرهاي هشتگانه راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران را اعلام کرد.

 

در اين اطلاعيه آمده است:

 

"مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس جمعه 27 مرداد ماه در سراسر ميهن اسلامي و تمامي استان‌ها و شهرستان‌ها و در بيش از 550 شهر کشور به سمت ميعادگاه‌هاي نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسيرهاي هشتگانه اعلامي به سمت مصلي نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور ملت بيدار و آگاه اسلامي و اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود.

 

در پايان مراسم راهپيمايي تهران، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي به عنوان خطيب نماز جمعه به ايراد سخنراني خواهند پرداخت.

 

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پايان اين اطلاعيه، از امت مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامي در سراسر کشور دعوت کرد تا با حضور گسترده و انقلابي خود در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطين اشغالي بخروشند و بار ديگر بانگ «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل»‌را فرياد زنند و در لبيکي به نداي ولي امر مسلمين جهان، ‌حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، با آرمان حضرت امام خميني(ره) که همان آزادي قبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق نمايند.

 

وعده ديدار: جمعه 27 مرداد مصادف با 28 رمضان المبارک در صفوف به هم فشرده راهپيمايي روز قدس در سراسر کشور به سمت ميعادگاه‌هاي نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح

 

مسيرهاي راهپيمايي روز جهاني قدس جمعه 27/5/1391 به شرح زير است:

 

مسير شماره 1. مسجد امام حسين(ع)، ميدان امام حسين، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران

 

مسير شماره 2. مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد برادران حسيني (قلعه‌مرغي)، خيابان قزوين، خيابان کارگر، ميدان انقلاب دانشگاه تهران

 

مسير شماره 3. مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان وليعصر(عج)، خيابان انقلاب دانشگاه تهران

 

مسير شماره 4. مسجد امام زمان(عج)، خيابان آزادي، تقاطع خيابان بهبودي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران

 

مسير شماره 5. مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران

 

مسير شماره 6. مسجد المهدي (عج)، خيابان ستارخان، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران

 

مسير شماره 7. مسجد الجواد(ع)، ميدان هفتم تير، خيابان کريم‌خان، ميدان وليعصر(عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

 

مسير شماره 8. مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقيه، خيابان ستارخان، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران"

نظر شما