يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۴۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
به همت حوزه مقاومت بسيج شهرداري منطقه 4 محفل انس با قرآن و ششمين جشنواره بزرگ قرآن كريم ويژه کارکنان و خانواده شهرداري با تجليل از نخبگان و فعالان قرآني به پايان رسيد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، مهدي کريمي فرمانده حوزه مقاومت بسيج منطقه در مراسم اختتاميه ششمين جشنواره بزرگ قرآن كريم ويژه کارکنان شهرداري و خانواده آنان که با حضور دکتر حسن کريميان شهردار منطقه، سيد حسين حسيني نژاد قائم مقام منطقه، حجت الاسلام بني حسيني مشاور شهردار منطقه در امور ديني و مسوول امور مساجد، قاريان ممتاز و بين المللي قرآن کريم و بيش از300 نفر از کارکنان و خانواده آنان برگزار شد گفت: ششمين دوره اين جشنواره با هدف آموزش هاي اصولي و استاندارد به مخاطبان و ايجاد رقابت سالم و انگيزه و تشويق کارکنان و خانواده هاي آنان در نمازخانه ساختمان مرکزي  منطقه برگزار شد . 

 کريمي ويژگي مهم اين جشنواره را آموزشي بودن آن عنوان کرد و افزود : از ابتداي سال جاري کلاس هاي آموزشي قرآن کريم با حضور استاد زماني روزهاي يکشنبه هر هفته در ساختمان منطقه برگزار شد تا ضمن آموزش اصولي قرآن، کارکنان منطقه براي جشنواره هاي قرآني آماده شوند. فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهرداري منطقه 4 افزود : در اين جشنواره قرآني تلاش كرديم تا زمينه مطلوبي براي آموزش و پرورش كاركنان و خانواده هاي آنان فراهم كنيم تا بتوانند از قرآن در زندگي خود استفاده كنند.


كريمي افزود: حضور استاد طوسي، استاد سبزعلي و استاد پور زرگري از قاريان ممتاز و بين المللي قران کريم و همچنين قاري نوجوان فرزند استاد يادگاري سبب شد تا اين دوره از مسابقات در سطح فني بالايي برگزار شود. وي افزود: در پايان اين جشنواره، ضيافت افطاري نيز براي 300 نفر از کارکنان و خانواده آنان برپا شد.

نظر شما