يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۴۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ بااشاره به اجراي طرح کنترل و پاکسازي پايانه ها و ايستگاه هاي متروي تهران، از دستگيري 5 سارق و 38 معتاد طي زور گذشته خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از مهر،سرهنگ محسن خانچرلي در تشريح عمليات صورت گرفته در اين زمينه گفت: در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان مبني بر اجراي طرح امنيت محله محور، ماموران پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با همکاري ماموران يگان انتظامي مترو، اقدام به پاکسازي پايانه ها و ايستگاه هاي متروي کردند.

 وي ادامه داد:کليه نيروهاي مستقر در يگان انتظامي مترو، ضمن استقرار در نقاط حساس و مهم ايستگاه ها و نيز برقراري آرامش محيط براي مسافراني که از مترو استفاده مي کنند، اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور و کنترل پايانه ها و ايستگاه ها کردند.

 خانچرلي اظهار داشت:در اين طرح که طي 24 ساعت گذشته انجام شده، 5 سارق و 10 نفر از اراذل و اوباش که با اقدامات خود باعث ايجاد مشکلات براي شهروندان و مسافران مي شدند، شناسايي شده و پس از دستگيري راهي کلانتري نزديک به محل شدند. 

رييس پليس پيشگيري افزود: در اين طرح همچنين 6 حامل سلاح سرد که باعث ايجاد رعب و وحشت در ميان مسافران و شهروندان در ايستگاه هاي متروي شهر شده بود، دستگير شد.

وي اضافه کرد:جمع آوري و دستگيري 38 معتاد پرخطر و تابلو، 2 متکدي و هفت توزيع کننده محصولات ضد فرهنگي از ديگر دستاوردهاي اين طرح بوده و در پايان کشف مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگي نيز از ديگر دستاورهايي است که در اين طرح مي توان به آن اشاره کرد.

 

سرهنگ خانچرلي در پايان ضمن اشاره به اجراي اين طرح در روزهاي آتي تاکيد کرد و گفت:پليس براي برقراري نظم و آرامش شهروندان در مترو و ايستگاه هاي آن تمام تلاش خود را مي کند و شهروندان مي توانند در صورت مشاهده موارد مجرمانه، مراتب را به يگان انتظامي مترو و يا به پليس 110 گزارش کنند.

نظر شما