دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۴۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
ششمين جشنواره انار، ياقوت بهشت برگزار مي‏شود/
مسابقه ادبي و کاريکاتور انار همزمان با ششمين جشنواره انار ياقوت بهشت به همت فرهنگسراي اشراق در مهر ماه برگزار مي شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، مسابقه ادبي انار در دو قالب داستانک و شعر با رويکرد طنز برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند آثار خود را در قالب غزل، رباعي و دوبيتي و داستان هايي با حداکثر 100 کلمه، تا پايان شهريور ماه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال کنند.


انتخاب آثار و داوري نهايي در تاريخ 5 مهر ماه انجام مي شود و آثار برگزيده اين جشنواره ادبي در کتابي مستقل به چاپ خواهد رسيد و همزمان در شب هاي شعر و قصه انار در قالب ششمين جشنواره «انار ياقوت بهشت» معرفي خواهند شد.


همچنين، همزمان با اين جشنواره مسابقه کاريکاتور انار هم برگزار خواهد شد و در اين بخش تعداد آثار ارسالي و تکنيک اجرا براي شرکت کنندگان آزاد است. زمان ارسال آثار در اين بخش نيز پايان شهريور ماه است و آثار برگزيده در قالب کتابي منتشر شده و نمايشگاهي از اين آثار برگزار مي شود.


همزمان با اين دو مسابقه جشنواره «به نام پيوند دهنده قلب ها» در فرهنگسراي اشراق برگزار مي شود. علاقمندان به شرکت در اين جشنواره مي توانند تا تاريخ 25 شهريور ماه کارت هاي مراسم ازدواج خود را به دبيرخانه جشنواره واقع در اين فرهنگسرا ارسال کنند.



در پايان اين جشنواره ضمن معرفي و تقدير از صاحبان 14 کارت برگزيده، نمايشگاهي از اين کارت هاي عروسي در فرهنگسراهاي تهران برگزار خواهد شد.


ششمين جشنواره «انار ياقوت بهشت»، 26 مهر ماه به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در فرهنگسراي اشراق برگزار مي شود. علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر در ارتباط با شرايط مسابقات مي‌توانند با سامانه گوياي 1837 تماس بگيرند.

نظر شما